Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.05.2024

Williams ogłasza wieloletni konkrakt z Alexandrem Albonem

14.05.2024

Kick Sauber z dużym pakietem poprawek na GP Emilii-Romanii

Verstappen krytykuje przepisy dot. przyznawania superlicencji

Hulkenberg: Komatsu robił wszystko, aby zatrzymać mnie w Haasie

Russell chętny na wyzwanie ścigania się z Verstappenem

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Mercedes przedstawił bolid, z którym powalczy o obronę tytułu

W13 ujrzał światło dzienne przy okazji dnia filmowego na torze Silverstone.
Nataniel Piórkowski, 18 lutego 2022, wyświetlenia: 4425<< | lista | T- | T+ | >>

Mercedes przedstawił wizualizacje bolidu F1 W13 przy okazji dnia filmowego na torze Silverstone.

Srebrne Strzały wchodzą w nową erę sportu w tradycyjnych barwach, po dwóch latach stosowania czarnego malowania.

Stawką tegorocznej kampanii Mercedesa będzie obrona mistrzostwa świata wśród konstruktorów. Niemiecki zespół stanie przed szansą ustanowienia kolejnego rekordu, tym razem dziewięciu tytułów z rzędu. W walce tej kluczową rolę odegrają Lewis Hamilton oraz jego nowy zespołowy kolega – George Russell.

W efekcie kontrowersyjnego finału poprzedniego sezonu spekulowano, czy Hamilton zdecyduje się kontynuować karierę w Formule 1. Brytyjczyk przez długi czas zachowywał milczenie w mediach społecznościowych, ale na początku lutego powrócił do swoich fanów i pojawił się fabryce w Brackley.

Tam też niedawno siedmiokrotny mistrz świata miał okazję spotkać się z Russellem, który awansował do Mercedesa po trzech latach startów dla Williamsa.

„Ponieważ spędziłem tak wiele czasu z Mercedesem jako junior, jeszcze zanim dołączyłem do Williamsa, czuję, że wszystkich już tu znam. Możemy od razu przejść do rzeczy, starać się zrozumieć nasz bolid, czekające nas wyzwania i jak najlepiej przygotować do nadchodzącego sezonu” – powiedział kilka dni temu kierowca z King's Lynn.

Wielu rywali pragnie wykorzystać zmiany w regulaminie, aby przerwać hegemonię Mercedesa, który jako zespół dominuje w F1 od początku ery hybrydowej w 2014 roku. Dyrektor techniczny niemieckiej stajni potwierdza, że na przestrzeni ostatnich miesięcy jego ekipa mierzyła się z wielkim wyzwaniem.

„Trzeba było zapomnieć o wszystkim, co widziało się do tej pory” – zaznaczył James Allison. „Zbiór tych przepisów jest nie tylko ogromny – dwa razy większy od poprzedniego – ale niemal wszystko różni się od tego, z czym dotychczas mieliśmy do czynienia. Musieliśmy przeprojektować całą konstrukcję”.

„Gdziekolwiek nie spojrzysz, wszystko jest nowe. Widać to nie tylko w nowych częściach, ale także nowej filozofii, zupełnie nowym pakiecie aerodynamicznym, nowym układzie hamulcowym, nowych kołach i oponach”.

„Kiedy przepisy zmieniają się w tak dużym stopniu jak teraz, podchodzimy do tego wyzwania z dużą satysfakcją. Naszym zadaniem jest poszukiwanie w regulacjach technicznych możliwości a następnie stosowanie naszego połączonego sprytu, umiejętności i wysiłków, aby znaleźć taką konfigurację bolidu, która okaże się bardziej konkurencyjna od koncepcji wszystkich pozostałych zespołów”.

Jeszcze dzisiaj prawdziwa konstrukcja F1 W13 ma pokonać pierwsze kilometry na torze Silverstone.





Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.05.2024  Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry
10.05.2024  Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
05.05.2024  Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem
04.05.2024  Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024
Tagi:
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca