Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Kubica czwarty w Ronde Citta Dei Mille

Polak był najszybszy w klasie S2000.
Paweł Zając, 1 grudnia 2013, wyświetlenia: 7404<< | lista | T- | T+ | >>
Robert Kubica zaliczył dziś start startuje w Ronde Citta Dei Mille – rajdzie będącym jedną z rund Pucharu Lombardii. Krakowianin rywalizował w klasie S2000 za kierownicą Peugeota 207.

Polak po zakończeniu współpracy z Maćkiem Baranem usilnie poszukuje pilota, jednak nie wiadomo, czy dzisiejsza jazda z Jakubem Gerberem zaowocuje ich stałą pracą w przyszłym roku.

Impreza składa się z czterech przejazdów ośmiokilometrowego odcinka. Podczas pierwszego z nich Robert zameldował się dopiero na 45 miejscu ze stratą blisko czterdziestu ośmiu sekund do lidera rajdu – Alessandro Perico w Citroenie C4 WRC oraz trzydziestu do lidera klasy, Stefano Baccegi w Peugeocie.

Doniesienie z Włoch mówią jednak, że strata Polaka wynika z problemów zawodnika jadącego przed nim, który nie tylko nie ukończył odcinka, ale także zablokował trasę przejazdu mocno spowalniając naszego zawodnika.


Druga próba przebiegła już bez najmniejszych problemów i Kubica uplasował się na trzecim miejscu w generalce – prawie osiem i pół sekundy za Citroenem C4 WRC i cztery i pół za Skodą Fabią WRC. Drugi zawodnik w klasie S2000 stracił po Roberta prawie dziewięć sekund. W klasyfikacji rajdu Polak przesunął na szesnaste miejsce. Start kolejnego odcinka zaplanowano na 14:14.


Podczas trzeciej próby Robert znów wykręcił trzeci czas, a najlepsi ponownie byli Perico w Citroenie i Colombi w Skodzie. Polak podczas tego przejazdu stracił 10 sekund do zwycięzcy, a o ponad siedem pokonał drugiego w klasie S2000 Ilario Bondioniego. Kubica, mimo problemów z pierwszego odcinka, zajmuje obecnie óśme miejsce w klasyfikacji rajdu i drugie w swojej klasie. Ostatni przejazd zaplanowano na 17:16.


Na ostatnim przejeździe Kubica popisał się drugim czasem ze stratą 4,3 sekundy do Perico, co pozwoliło mu się przesunąć na pierwsze miejsce w klasie S2000 i czwarte w klasyfikacji generalnej rajdu. Ostatecznie Polak stracił do zwycięzcy minutę i jedenaście sekund.


Fot: Robert Kubica
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.11.2023  Orlen przedłużył współpracę z Robertem Kubicą
22.11.2023  Kubica przystąpi do WEC w sezonie 2024 z AF Corse
05.11.2023  Kubica mistrzem świata WEC w klasie LMP2
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
11.02.2023  Najważniejsze wyścigi Roberta Kubicy w Formule 1 (Część 2)
Tagi:
Rajdy
Kubica R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Phaedra, 01.12.2013 18:21[!]
Gdyby odliczyć 40 sek ze straty z pierwszego odcinka to byłby drugi przed dwoma wurcami.
Ralph1537, 01.12.2013 18:37[!]
a nie 2 przed 1 wrc?
Phaedra, 01.12.2013 20:28[!]
C4,Fabia i Focus to trzy WRC
TheStig, 01.12.2013 20:49[!]
Wow.... Nie wiem czy Ci zawodnicy byli słabi, czy Kubica tak mocny. Pomijając przygody z pierwszego odcinka (potencjalnie nie z winy RK) to trochę rozniósł towarzystwo. Robi wrażenie. Wyniki ma jakby jechał autem WRC.
Ralph1537, 02.12.2013 11:15[!]
Cytat Phaedra :
C4,Fabia i Focus to trzy WRC
chodzi o to gdyby nie miał tej straty
Phaedra, 02.12.2013 13:12[!]
Kubica zajął 4 miejsce, za trzema autami WRC, ze strata 1.11 do zwycięzcy. Drugi na mecie stracił 33 sek. Gdyby odliczyć 40 ze straty 48 sek na pierwszym odcinku, spowodowanej awaria pół osi, to strata Kubicy na mecie do zwyciezcy wyniosła by ok 31 sek. Patrząc na wyniki rajdu mógł byc drugi mając 2 WRC za sobą.
robertoooo, 02.12.2013 21:23[!]
Chyba trzeba się cieszyć ,że Robert dojechał w całości.Czy to nie z Gerberem o mało nie stracił ręki?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca