Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.05.2024

Williams ogłasza wieloletni konkrakt z Alexandrem Albonem

14.05.2024

Kick Sauber z dużym pakietem poprawek na GP Emilii-Romanii

Verstappen krytykuje przepisy dot. przyznawania superlicencji

Hulkenberg: Komatsu robił wszystko, aby zatrzymać mnie w Haasie

Russell chętny na wyzwanie ścigania się z Verstappenem

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Virgin odsłania swój nowy bolid oznaczony symbolem MVR-02

Konstrukcja ma nieco niższy nos w porównaniu do tegorocznych aut rywali.
Grzegorz Filiks, 7 lutego 2011, zmieniony 07.02.2011 15:22, wyświetlenia: 8001<< | lista | T- | T+ | >>
W centrum telewizyjnym BBC w Londynie zespół Virgin Racing zaprezentował dziś swój drugi bolid, którym będzie się ścigał w sezonie 2011 Formuły 1.

Podczas pierwszych przedsezonowych testów, które odbyły się w zeszłym tygodniu w Walencji stajnia korzystała z przejściowej konstrukcji, aby dać swoim inżynierom jak najwięcej czasu na pracę nad nowym autem. MVR-02 zadebiutuje więc na torze w czwartek podczas pierwszego dnia kolejnych grupowych jazd w Jerez.


Pokazany dziś bolid posiada nieco niższy nos od innych samochodów przygotowanych na ten sezon, dodatkowo konstruktorom udało się lepiej wyprofilować tył w porównaniu do poprzedniego modelu – teraz jest on bardziej smukły.

Zmiana pierwszego członu oznaczenia podwozia z 'VR' na 'MVR' symbolizuje rozszerzone partnerstwo ekipy z rosyjskim producentem samochodów sportowych – firmą Marussia. Spowodowało to również lekką modyfikację malowania nowej maszyny w porównaniu do VR-01.

Virgin swój debiutancki rok w F1 ukończył na ostatniej pozycji w tabeli mistrzostw, co w pewnym stopniu spowodowane było problemami z niezawodnością ich auta w pierwszej fazie sezonu. Zespół projektantów pod przewodnictwem Nicka Wirtha pracując nad nową konstrukcją ponownie korzystał wyłącznie z mechaniki obliczeniowej płynów (CFD). Celem dla ekipy na nadchodzącą kampanię jest włączenie się do walki o zdobywanie punktów.

Timo Glock pozostał czołowym kierowcą stajni, a jego partnerem będzie debiutant Jerome d'Ambrosio, który ma za sobą kilka występów w podczas piątkowych porannych treningów w weekendy grand prix właśnie za kierownicą bolidu Virgin.


Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Prezentacje
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SoBcZaK, 07.02.2011 13:07[!]
Ładne malowanie ale w tak na pierwszy rzut oka nie widzę, żadnych rewolucji ani specjalnej ewolucji..... szczerze mówiąc nie spodziewam sie wiele po tym bolidzie
mbg, 07.02.2011 13:11[!]
Wirth i jego CFD chyba po tym sezonie wyleci z Virgin. No chyba że jest trochę więcej ukrytych rewolucji w tym projekcie.
MarK, 07.02.2011 13:13[!]
Polonistą nie jestem, ale coś takiego jak "bardziej smuklejszy" nie istnieje śmiem sądzić. To tak jak "bardziej brzydszy". Bardziej smukły jeśli już...
gnt3c, 07.02.2011 13:16[!]
zrobili tragedię z VR01 i kontynuują ją z VR02...nie rozumiem tego typu podejścia. Myślę, że rosyjskiego hymnu jeszcze długo w F1 nie usłyszymy.
Sanki, 07.02.2011 13:16[!]
Jestem totalnie rozczarowany. Spodziewałem się poprawienia tego przodu :(
michal132, 07.02.2011 13:20[!]
Może usłyszymy Rosyjski hymn jak Wicia wygra ale to też mało prawdopodobne
Rashad, 07.02.2011 13:29[!]
Chyba mam deja vu, bo nie widze zbytnio roznicy.
bolekse, 07.02.2011 13:30[!]
Szzerze to ten nos przypomina bardziej nos zeszłorocznego HRT nawet niż zeszłorocznego Virgina... ciekawe czy są aerodynamicznym odkryciem przełamującym standardy czy będą walczyć tym razem już tylko z HRT o ostatnie miejsca... szkoda, spodziewałem sie po Virginie aerodynamicznej rewolucji.
Sycior, 07.02.2011 13:35[!]
Gdyby mi ktoś powiedział że to VR-1 z innym malowaniem to bym uwierzył. Na tym zdjęciu mało się różni od poprzedniego modelu.
Anderis, 07.02.2011 13:52[!]
Mi tam się podoba. Nie bardzo podobają mi się bolidy z tak wysokimi nosami, jakie większość posiada w tym sezonie, dlatego ten przypadł mi do gustu.

Nie rozumiem skreślania tej konstrukcji po zaledwie jednym zaprezentowanym zdjęciu. Jeśli ten bolid nie będzie szybki to będzie to wynikać raczej z niewielkich zasobów i małego doświadczenia zespołu, niż z przyjętej koncepcji. Mi tam się podoba, że nie próbują na siłę kopiować starych zespołów, tylko próbują po swojemu. Spodziewam się, że zrobią spory krok na przód w 2012, kiedy będą mogli jeździć bolidem opracowanym już w nowym centrum CFD.
punksnotdead, 07.02.2011 14:28[!]
na tym zdjęciu średnio to widać, ale ma sporo szerszy nos w porównaniu z zeszłorocznym.
SkC, 07.02.2011 14:56[!]
Aquos, 07.02.2011 15:51[!]
Kolejne cacko "bez wydechu"?
artimek, 07.02.2011 16:25[!]
Z tej perspektywy co na zdjęciu od SkC, nos wygląda prawie jak kaczy dziób.. ;d
MarK, 07.02.2011 16:58[!]
Patrząc na zdjęcie dane przez SkC przychodzą mi do głowy dwie rzeczy: robią nas w balona i dali ten sam bolid z innym przednim skrzydłem i nosem, a druga to gdzie są te normy F1 ograniczające ilość skrzydełek i małych elementów aero min. na przednim skrzydle?
fankubicy1, 07.02.2011 16:59[!]
Bolid jak bolid. Miejmy nadzieje że zdobędzie punkty
Turbo, 07.02.2011 17:11[!]
d'Ambrosio na jedenastym zdjęciu wygląda jakoś dziwnie. Jest jakiś taki mniejszy w porównaniu do innych osób. No chyba, że mam jakieś omamy dzisiaj, albo Nick Wirth jest jakimś takim dryblasem przy innych.
Karol26, 07.02.2011 17:17[!]
Zwykłe jak z tamtego sezonu :)
Porky2, 07.02.2011 18:57[!]
nie wyglada na lepszy niz ubiegloroczny
NEO86, 23.02.2011 16:34[!]
Bardzo ładne malowanie :) Życzę im aby w tym sezonie byli w stanie walczyć o punkty ale czy tak będzie to przekonamy się w Australii
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca