Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Bortolotti odniósł trzecie zwycięstwo w tym sezonie w F2
    Marek Roczniak, 2 lipca 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Mirko Bortolotti wygrał dzisiejszy wyścig Formuły 2 na Nurburgringu, prowadząc w nim od startu do mety. Było to jego trzecie zwycięstwo w tym sezonie, po którym powiększył swoje prowadzenie w mistrzostwach nad Christopherem Zanellą do 12 punktów.

    Zanella ruszał dopiero w czwartego rzędu, jednak po atomowym starcie przebił się na trzecie miejsce podczas pokonywania pierwszych kilku zakrętów. Na kolejnym okrążeniu Szwajcar wyprzedził Jacka Clarke'a i ruszył w pogoń za Bortolottim, jadąc dość blisko niego w pierwszej ćwiartce wyścigu.

    Momentami Zanella potrafił pojechać szybciej od Włocha, ale ten był zwykle w stanie odpowiedzieć jeszcze lepszym tempem i ostatecznie wypracował ponad sześć sekund przewagi na przestrzeni wszystkich 20 okrążeń. Clarke jechał jeszcze wolniejszym tempem, ale mimo to utrzymał do końca najniższy stopień podium – swoje największe osiągnięcie w tym sezonie.

    Miki Monras po rozczarowujących osiągach w kwalifikacjach (ósme pole startowe) zajął czwarte miejsce, korzystając z problemów czterech rywali. Mihai Marinescu zakończył swój wyścig w żwirze na 4 okrążeniu, Ramon Pineiro dostał karę za nieodpowiednie ustawienie się na starcie, a Will Bratt i Alex Brundle zderzyli się ze sobą w ostatnim zakręcie na piątym okrążeniu. Brudnle w wyniku tego zdarzenia od razu zakończył jazdę, a Bratt spadł na siódme miejsce – za Jordana Kinga i Kelvina Snoeksa.

    Formula 2 > 2011 > Niemcy 1, Nurburgring - 5,148 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 4Mirko BortolottiF2 #4Williams JPH1B Audi2036:53,11125
    2. 19Christopher Zanella (D)F2 #19Williams JPH1B Audi20+0:06,70518
    3. 11Jack ClarkeF2 #11Williams JPH1B Audi20+0:15,06815
    4. 6Miki Monras (D)F2 #6Williams JPH1B Audi20+0:16,53512
    5. 42Jordan King (D)F2 #42Williams JPH1B Audi20+0:27,42510
    6. 12Kelvin SnoeksF2 #12Williams JPH1B Audi20+0:32,1158
    7. 17Will BrattF2 #17Williams JPH1B Audi20+0:37,1786
    8. 16Mikkel Mac (D)F2 #16Williams JPH1B Audi20+0:37,7574
    9. 21Thiemo Storz (D)F2 #21Williams JPH1B Audi20+0:38,3842
    10. 22Johannes TheobaldF2 #22Williams JPH1B Audi20+0:42,2671
    11. 10Maksim Sniegirow (D)F2 #10Williams JPH1B Audi20+0:43,462
    12. 18Tobias HegewaldF2 #18Williams JPH1B Audi20+0:44,387
    13. 28Benjamin LaricheF2 #28Williams JPH1B Audi20+0:45,486
    14. 15Ramon PineiroF2 #15Williams JPH1B Audi20+0:45,498
    15. 3Armaan EbrahimF2 #3Williams JPH1B Audi20+0:46,569
    16. 20Julian TheobaldF2 #20Williams JPH1B Audi20+0:49,227
    17. 8Płamen KralewF2 #8Williams JPH1B Audi20+0:57,311
    18. 2James Cole (D)F2 #2Williams JPH1B Audi20+1:01,936
    19. 30Sung-Hak Mun (D)F2 #30Williams JPH1B Audi20+1:02,508
    20. 88Fabio Gamberini (D)F2 #88Williams JPH1B Audi20+1:23,062
    Niesklasyfikowani
    5Alex BrundleF2 #5Williams JPH1B Audi5
    9Mihai MarinescuF2 #9Williams JPH1B Audi3
    Pole position: Mirko Bortolotti (F2 #4) - 1:48,388
    Najszybsze okrążenie: Mirko Bortolotti (F2 #4) - 1:49,685 na 8 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Qooler, 02.07.2011 18:49[!]
    Zastanawia mnie jak pojechaliby kierowcy z czołówki F. Renault 2.0 jeśli człowiek ze środka stawki tej serii / King/jedzie z przodu w debiutach. No tak, ale sponsor BOSS robi wrażenie. Brazylijczyk , także w debiucie, nie może utrzymać się na tym samym kółku. O co tu chodzi, bo nie rozumiem. Ebrahim w testach GP2 jedzie szybciej od Palmera, a w F2 nie może wbić się do TOP 10. Pamiętam okreslenie, Formula Palmer 2 i to chyba sie zgadza. Muszę zasięgnąc języka, bo miałem wrażenie, że w 2010 było jeszcze w miare normalnie, ale teraz to już szyja poważnie.
    renegade, 03.07.2011 10:20[!]
    Dobre Qooler, dobre. Mnie to tez zastanawia. I King ogolnie zaskakuje.
    Swoja droga w przyszlym roku Palmer moglby zawalczyc o wzgledy czolowki FR2.0UK i FFord GB. Scott malvern moglby tam zawalczyc o tytul.

    To sie nazywa formula Super Palmer Audi. Od poczatku jej istnienia tak byla okreslana.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca