Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
47 lat temu N. Heidfeld
110 lat temu J. James
|
|
Zmarli:
57 lat temu L. Bandini
61 lat temu F. Comotti
26 lat temu C. Perdisa
12 lata temu C. Shelby
|
| |
|
Tony Brooks | Ostatni reprezentowany zespół: Vanwall | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1956 | |
| Monte Carlo | 12 | BRM P25 | | - | NW | zawór | | Silverstone | 24 | BRM P25 | | 9 | NS | wypadek | |
Sezon 1957 | |
| Monte Carlo | 20 | Vanwall 57 | | 4 | 2 | | | Aintree | 18 | Vanwall 57 | | - | NS | silnik; jechał na zmianę z Mossem | | Aintree | 20 | Vanwall 57 | | 3 | 1 | jechał na zmianę z Mossem | | Nürburgring | 11 | Vanwall 57 | | 5 | 9 | | | Pescara | 28 | Vanwall 57 | | 6 | NS | silnik | | Monza | 22 | Vanwall 57 | | 3 | 7 | (naj. okr.) | |
Sezon 1958 | |
| Monte Carlo | 30 | Vanwall 57 | | 1 | NS | silnik | | Zandvoort | 2 | Vanwall 57 | | 3 | NS | półoś napędowa | | Spa-Francorchamps | 4 | Vanwall 57 | | 5 | 1 | | | Reims | 10 | Vanwall 57 | | 5 | NS | silnik | | Reims | 12 | Vanwall 57 | | - | NS | silnik; jechał na zmianę z Lewis-Evansem | | Silverstone | 8 | Vanwall 57 | | 9 | 7 | | | Nürburgring | 8 | Vanwall 57 | | 2 | 1 | | | Porto | 4 | Vanwall 57 | | 5 | NS | poślizg | | Monza | 28 | Vanwall 57 | | 2 | 1 | | | Ain-Diab | 10 | Vanwall 57 | | 7 | NS | silnik | |
Sezon 1959 | |
| Monte Carlo | 50 | Ferrari Dino 246 | | 4 | 2 | | | Zandvoort | 2 | Ferrari Dino 246 | | 8 | NS | wyciek oleju | | Reims | 24 | Ferrari Dino 246 | | 1 | 1 | | | Aintree | 20 | Vanwall 59 | | 17 | NS | silnik | | AVUS | 4 | Ferrari Dino 246 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monsanto Park | 14 | Ferrari Dino 246 | | 10 | 9 | | | Monza | 30 | Ferrari Dino 246 | | 2 | NS | sprzęgło | | Sebring | 2 | Ferrari Dino 246 | | 4 | 3 | | |
Sezon 1960 | |
| Monte Carlo | 18 | Cooper T51 | | 3 | 4 | | | Zandvoort | 9 | Cooper T51 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 38 | Cooper T51 | | 2 | NS | skrzynia biegów | | Reims | 14 | Vanwall VW11 | | 14 | NS | wibracje | | Silverstone | 12 | Cooper T51 | | 9 | 5 | | | Porto | 6 | Cooper T51 | | 12 | 5 | | | Riverside | 6 | Cooper T51 | | 9 | NS | poślizg | |
Sezon 1961 | |
| Monte Carlo | 16 | BRM P48/57 | | 8 | 13 | silnik | | Zandvoort | 5 | BRM P48/57 | | 8 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 38 | BRM P48/57 | | 7 | 13 | | | Reims | 24 | BRM P48/57 | | 11 | NS | przegrzanie | | Aintree | 22 | BRM P48/57 | | 6 | 9 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 16 | BRM P48/57 | | 9 | NS | silnik | | Monza | 26 | BRM P48/57 | | 13 | 5 | | | Watkins Glen | 5 | BRM P48/57 | | 6 | 3 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|