Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
47 lat temu N. Heidfeld
110 lat temu J. James
|
|
Zmarli:
57 lat temu L. Bandini
61 lat temu F. Comotti
26 lat temu C. Perdisa
12 lata temu C. Shelby
|
| |
|
Stefan Johansson | Ostatni reprezentowany zespół: Footwork | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1980 | |
| Buenos Aires | 17 | Shadow DN11 | | NZ | - | | | Interlagos | 17 | Shadow DN11 | | NZ | - | | |
Sezon 1983 | |
| Silverstone | 40 | Spirit 201C | | 14 | NS | pompa paliwowa | | Hockenheim | 40 | Spirit 201C | | 13 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 40 | Spirit 201C | | 16 | 12 | | | Zandvoort | 40 | Spirit 201C | | 16 | 7 | | | Monza | 40 | Spirit 201C | | 17 | NS | dystrybutor | | Brands Hatch | 40 | Spirit 201C | | 19 | 14 | | |
Sezon 1984 | |
| Brands Hatch | 3 | Tyrrell 012 | | 25 | ZD | afera z Tyrrellem/wypadek | | Hockenheim | 3 | Tyrrell 012 | | 26 | ZD | afera z Tyrrellem/P9 | | Red Bull Ring | 3 | Tyrrell 012 | | NZ | - | | | Zandvoort | 3 | Tyrrell 012 | | 25 | ZD | afera z Tyrrellem/P8 | | Monza | 19 | Toleman TG184 | | 17 | 4 | | | Nürburgring | 20 | Toleman TG184 | | 26 | NS | przegrzanie | | Estoril | 20 | Toleman TG184 | | 10 | 11 | | |
Sezon 1985 | |
| Jacarepaguá | 4 | Tyrrell 012 | | 23 | 7 | | | Estoril | 28 | Ferrari 156/85 | | 11 | 8 | | | Imola | 28 | Ferrari 156/85 | | 15 | 6 | brak paliwa | | Monte Carlo | 28 | Ferrari 156/85 | | 15 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 28 | Ferrari 156/85 | | 4 | 2 | | | Detroit | 28 | Ferrari 156/85 | | 9 | 2 | | | Paul Ricard | 28 | Ferrari 156/85 | | 15 | 4 | | | Silverstone | 28 | Ferrari 156/85 | | 11 | NS | uderzył obracającego się Tambaya | | Nürburgring | 28 | Ferrari 156/85 | | 2 | 9 | | | Red Bull Ring | 28 | Ferrari 156/85 | | 12 | 4 | | | Zandvoort | 28 | Ferrari 156/85 | | 17 | NS | silnik | | Monza | 28 | Ferrari 156/85 | | 10 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 28 | Ferrari 156/85 | | 5 | NS | silnik/poślizg | | Brands Hatch | 28 | Ferrari 156/85 | | 13 | NS | elektryka | | Kyalami | 28 | Ferrari 156/85 | | 16 | 4 | | | Adelaide | 28 | Ferrari 156/85 | | 15 | 5 | | |
Sezon 1986 | |
| Jacarepaguá | 28 | Ferrari F1-86 | | 8 | NS | hamulce | | Jerez | 28 | Ferrari F1-86 | | 11 | NS | hamulce | | Imola | 28 | Ferrari F1-86 | | 7 | 4 | | | Monte Carlo | 28 | Ferrari F1-86 | | 15 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 28 | Ferrari F1-86 | | 11 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 28 | Ferrari F1-86 | | 18 | NS | kolizja z Dumfriesem | | Detroit | 28 | Ferrari F1-86 | | 5 | NS | elektryka | | Paul Ricard | 28 | Ferrari F1-86 | | 10 | NS | turbo | | Brands Hatch | 28 | Ferrari F1-86 | | 18 | NS | silnik | | Hockenheim | 28 | Ferrari F1-86 | | 11 | 11 | złamane skrzydło | | Hungaroring | 28 | Ferrari F1-86 | | 7 | 4 | | | Red Bull Ring | 28 | Ferrari F1-86 | | 14 | 3 | | | Monza | 28 | Ferrari F1-86 | | 12 | 3 | | | Estoril | 28 | Ferrari F1-86 | | 8 | 6 | | | Mexico City | 28 | Ferrari F1-86 | | 14 | 12 | turbo | | Adelaide | 28 | Ferrari F1-86 | | 12 | 3 | | |
Sezon 1987 | |
| Jacarepaguá | 2 | McLaren MP4/3 | | 10 | 3 | | | Imola | 2 | McLaren MP4/3 | | 8 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 2 | McLaren MP4/3 | | 10 | 2 | | | Monte Carlo | 2 | McLaren MP4/3 | | 7 | NS | silnik | | Detroit | 2 | McLaren MP4/3 | | 11 | 7 | | | Paul Ricard | 2 | McLaren MP4/3 | | 9 | 8 | | | Silverstone | 2 | McLaren MP4/3 | | 10 | NS | silnik | | Hockenheim | 2 | McLaren MP4/3 | | 8 | 2 | | | Hungaroring | 2 | McLaren MP4/3 | | 8 | NS | skrzynia biegów | | Red Bull Ring | 2 | McLaren MP4/3 | | 14 | 7 | | | Monza | 2 | McLaren MP4/3 | | 11 | 6 | | | Estoril | 2 | McLaren MP4/3 | | 8 | 5 | | | Jerez | 2 | McLaren MP4/3 | | 11 | 3 | | | Mexico City | 2 | McLaren MP4/3 | | 15 | NS | wypadek | | Suzuka | 2 | McLaren MP4/3 | | 9 | 3 | | | Adelaide | 2 | McLaren MP4/3 | | 8 | NS | hamulce | |
Sezon 1988 | |
| Jacarepaguá | 26 | Ligier JS31 | | 21 | 9 | | | Imola | 26 | Ligier JS31 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 26 | Ligier JS31 | | 26 | NS | silnik | | Mexico City | 26 | Ligier JS31 | | 24 | 10 | | | Gilles Villeneuve | 26 | Ligier JS31 | | 25 | NS | silnik | | Detroit | 26 | Ligier JS31 | | 18 | NS | przegrzanie/silnik | | Paul Ricard | 26 | Ligier JS31 | | NZ | - | | | Silverstone | 26 | Ligier JS31 | | NZ | - | | | Hockenheim | 26 | Ligier JS31 | | NZ | - | | | Hungaroring | 26 | Ligier JS31 | | 24 | NS | przepustnica | | Spa-Francorchamps | 26 | Ligier JS31 | | 20 | 11 | silnik | | Monza | 26 | Ligier JS31 | | NZ | - | | | Estoril | 26 | Ligier JS31 | | 24 | NS | silnik | | Jerez | 26 | Ligier JS31 | | 21 | NS | utrata koła | | Suzuka | 26 | Ligier JS31 | | NZ | - | | | Adelaide | 26 | Ligier JS31 | | 22 | 9 | brak paliwa | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 36 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Imola | 36 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Monte Carlo | 36 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Mexico City | 36 | Onyx ORE-1 | | 21 | NS | układ przeniesienia napędu | | Phoenix | 36 | Onyx ORE-1 | | 19 | NS | zawieszenie | | Gilles Villeneuve | 36 | Onyx ORE-1 | | 18 | ZD | incydent w boksach | | Paul Ricard | 36 | Onyx ORE-1 | | 13 | 5 | | | Silverstone | 36 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Hockenheim | 36 | Onyx ORE-1 | | 24 | NS | przegrzanie | | Hungaroring | 36 | Onyx ORE-1 | | 24 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 36 | Onyx ORE-1 | | 15 | 8 | | | Monza | 36 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Estoril | 36 | Onyx ORE-1 | | 12 | 3 | | | Jerez | 36 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Suzuka | 36 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Adelaide | 36 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 35 | Onyx ORE-1 | | NZ | - | | | Interlagos | 35 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 18 | AGS JH25B | | NZ | - | | | Interlagos | 18 | AGS JH25B | | NZ | - | | | Gilles Villeneuve | 10 | Footwork FA12 | | 25 | NS | przepustnica | | Mexico City | 10 | Footwork FA12 | | NZ | - | | | Magny-Cours | 10 | Footwork FA12C | | NZ | - | | | Silverstone | 10 | Footwork FA12C | | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|