Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
77 lat temu A. Sutcliffe
|
| |
|
Philippe Alliot | Ostatni reprezentowany zespół: Larrousse | | |
| |
Narodowość: | | Francja |
|
Data urodzenia: | 27 czerwca 1954 (69 lat temu) |
Miejsce urodzenia: | Voves Eure et Loir |
Pierwsze zgłoszenie: | GP Brazylii - 25 marca 1984 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Belgii - 28 sierpnia 1994 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1984 | |
| Jacarepaguá | 9 | RAM 02 | | 25 | NS | bateria | | Kyalami | 9 | RAM 02 | | 22 | NS | wyciek wody/silnik | | Zolder | 9 | RAM 02 | | NZ | - | | | Imola | 9 | RAM 02 | | 23 | NS | turbo | | Dijon-Prenois | 9 | RAM 02 | | 22 | NS | elektryka | | Monte Carlo | 9 | RAM 02 | | NZ | - | | | Gilles Villeneuve | 9 | RAM 02 | | 26 | 10 | | | Detroit | 9 | RAM 02 | | 20 | NS | hamulce/wypadek | | Dallas | 9 | RAM 02 | | 24 | NW | bolid uszkodzony podczas treningów | | Brands Hatch | 9 | RAM 02 | | 24 | NS | kolizja z Johanssonem i Cheeverem | | Hockenheim | 9 | RAM 02 | | 22 | NS | przegrzanie | | Red Bull Ring | 9 | RAM 02 | | 25 | 11 | | | Zandvoort | 9 | RAM 02 | | 26 | 10 | | | Monza | 9 | RAM 02 | | 23 | NS | elektryka | | Nürburgring | 9 | RAM 02 | | 25 | NS | turbo | | Estoril | 9 | RAM 02 | | 27 | NS | silnik | |
Sezon 1985 | |
| Jacarepaguá | 10 | RAM 03 | | 20 | 9 | | | Estoril | 10 | RAM 03 | | 20 | NS | poślizg | | Imola | 10 | RAM 03 | | 21 | NS | silnik | | Monte Carlo | 10 | RAM 03 | | NZ | - | | | Gilles Villeneuve | 10 | RAM 03 | | 21 | NS | wypadek | | Detroit | 10 | RAM 03 | | 23 | NS | kolizja z Brundle | | Paul Ricard | 10 | RAM 03 | | 22 | NS | układ paliwowy | | Silverstone | 10 | RAM 03 | | 21 | NS | kolizja z Ghinzanim | | Nürburgring | 10 | RAM 03 | | 21 | NS | ciśnienie oleju | | Red Bull Ring | 9 | RAM 03 | | 21 | NS | turbo | | Zandvoort | 9 | RAM 03 | | 25 | NS | silnik | | Monza | 9 | RAM 03 | | 26 | NS | turbo | | Spa-Francorchamps | 9 | RAM 03 | | 20 | NS | wypadek | | Brands Hatch | 9 | RAM 03 | | 23 | NS | silnik | |
Sezon 1986 | |
| Hockenheim | 26 | Ligier JS27 | | 14 | NS | silnik | | Hungaroring | 26 | Ligier JS27 | | 12 | 9 | | | Red Bull Ring | 26 | Ligier JS27 | | 11 | NS | silnik | | Monza | 26 | Ligier JS27 | | 14 | NS | silnik | | Estoril | 26 | Ligier JS27 | | 11 | NS | silnik | | Mexico City | 26 | Ligier JS27 | | 10 | 6 | | | Adelaide | 26 | Ligier JS27 | | 8 | 8 | | |
Sezon 1987 | |
| Imola | 30 | Lola LC87 | | 22 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 30 | Lola LC87 | | 22 | 8 | | | Monte Carlo | 30 | Lola LC87 | | 18 | NS | silnik | | Detroit | 30 | Lola LC87 | | 20 | NS | kolizja z Arnouxem | | Paul Ricard | 30 | Lola LC87 | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Silverstone | 30 | Lola LC87 | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 30 | Lola LC87 | | 21 | 6 | | | Hungaroring | 30 | Lola LC87 | | 15 | NS | poślizg | | Red Bull Ring | 30 | Lola LC87 | | 22 | 12 | | | Monza | 30 | Lola LC87 | | 23 | NS | poślizg | | Estoril | 30 | Lola LC87 | | 19 | NS | silnik | | Jerez | 30 | Lola LC87 | | 17 | 6 | | | Mexico City | 30 | Lola LC87 | | 24 | 6 | | | Suzuka | 30 | Lola LC87 | | 18 | NS | wypadek na starcie | | Adelaide | 30 | Lola LC87 | | 17 | NS | elektryka | |
Sezon 1988 | |
| Jacarepaguá | 30 | Lola LC88 | | 16 | NS | zawieszenie/poślizg | | Imola | 30 | Lola LC88 | | 15 | 17 | | | Monte Carlo | 30 | Lola LC88 | | 13 | NS | kolizja z Patrese | | Mexico City | 30 | Lola LC88 | | 13 | NS | tylne zawieszenie | | Gilles Villeneuve | 30 | Lola LC88 | | 17 | 10 | elektryka | | Detroit | 30 | Lola LC88 | | 14 | NS | półoś napędowa | | Paul Ricard | 30 | Lola LC88 | | 18 | NS | elektryka | | Silverstone | 30 | Lola LC88 | | 22 | 14 | | | Hockenheim | 30 | Lola LC88 | | 20 | NS | poślizg | | Hungaroring | 30 | Lola LC88 | | 20 | 12 | | | Spa-Francorchamps | 30 | Lola LC88 | | 16 | 9 | | | Monza | 30 | Lola LC88 | | 20 | NS | silnik | | Estoril | 30 | Lola LC88 | | 20 | NS | silnik | | Jerez | 30 | Lola LC88 | | 12 | 14 | | | Suzuka | 30 | Lola LC88 | | 19 | 9 | | | Adelaide | 30 | Lola LC88 | | 24 | 10 | brak paliwa | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 30 | Lola LC88B | | 26 | 12 | | | Imola | 30 | Lola LC89 | | 20 | NS | elektryka | | Monte Carlo | 30 | Lola LC89 | | 17 | NS | silnik | | Mexico City | 30 | Lola LC89 | | 16 | NS | niesklasyfikowany | | Phoenix | 30 | Lola LC89 | | 12 | NS | poślizg | | Gilles Villeneuve | 30 | Lola LC89 | | 10 | NS | wypadek | | Paul Ricard | 30 | Lola LC89 | | 7 | NS | silnik | | Silverstone | 30 | Lola LC89 | | 12 | NS | silnik | | Hockenheim | 30 | Lola LC89 | | 15 | NS | wyciek oleju | | Hungaroring | 30 | Lola LC89 | | NP | - | | | Spa-Francorchamps | 30 | Lola LC89 | | 11 | 16 | silnik | | Monza | 30 | Lola LC89 | | 7 | NS | przepustnica/poślizg | | Estoril | 30 | Lola LC89 | | 17 | 9 | | | Jerez | 30 | Lola LC89 | | 5 | 6 | | | Suzuka | 30 | Lola LC89 | | 8 | NS | silnik | | Adelaide | 30 | Lola LC89 | | 19 | NS | kolizja z Bergerem | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 26 | Ligier JS33B | | - | WY | start na "popych" podczas treningów | | Interlagos | 26 | Ligier JS33B | | 10 | 12 | | | Imola | 26 | Ligier JS33B | | 16 | 9 | | | Monte Carlo | 26 | Ligier JS33B | | 18 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 26 | Ligier JS33B | | 17 | NS | silnik | | Mexico City | 26 | Ligier JS33B | | 22 | 18 | | | Paul Ricard | 26 | Ligier JS33B | | 12 | 9 | | | Silverstone | 26 | Ligier JS33B | | 22 | 13 | | | Hockenheim | 26 | Ligier JS33B | | 24 | ZD | start na popych po wypadku | | Hungaroring | 26 | Ligier JS33B | | 21 | 14 | | | Spa-Francorchamps | 26 | Ligier JS33B | | NZ | - | | | Monza | 26 | Ligier JS33B | | 20 | 13 | | | Estoril | 26 | Ligier JS33B | | 20 | NS | kolizja z Mansellem | | Jerez | 26 | Ligier JS33B | | 13 | NS | poślizg | | Suzuka | 26 | Ligier JS33B | | 20 | 10 | | | Adelaide | 26 | Ligier JS33B | | 19 | 11 | | |
Sezon 1993 | |
| Kyalami | 19 | Larrousse LH93 | | 11 | NS | poślizg | | Interlagos | 19 | Larrousse LH93 | | 11 | 7 | | | Donington Park | 19 | Larrousse LH93 | | 15 | NS | kolizja z de Cesarisem | | Imola | 19 | Larrousse LH93 | | 14 | 5 | | | Catalunya | 19 | Larrousse LH93 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 19 | Larrousse LH93 | | 15 | 12 | | | Gilles Villeneuve | 19 | Larrousse LH93 | | 15 | NS | silnik | | Magny-Cours | 19 | Larrousse LH93 | | 10 | 9 | | | Silverstone | 19 | Larrousse LH93 | | 24 | 11 | | | Hockenheim | 19 | Larrousse LH93 | | 23 | 12 | | | Hungaroring | 19 | Larrousse LH93 | | 19 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 19 | Larrousse LH93 | | 18 | 12 | | | Monza | 19 | Larrousse LH93 | | 16 | 9 | | | Estoril | 19 | Larrousse LH93 | | 20 | 10 | | |
Sezon 1994 | |
| Hungaroring | 7 | McLaren MP4/9 | | 14 | NS | wyciek wody/silnik | | Spa-Francorchamps | 19 | Larrousse LH94 | | 19 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|