2021 Zalicza bardzo trudny debiut w F1 w zespole z końca stawki. W pierwszym wyścigu rozbija się po przejechaniu zaledwie trzech zakrętów, a uszkodzenia podwozia naznaczają dalszy etap jego sezonu. Po naprawach bolid Haasa jest zbyt ciężki o kilka kilogramów, co odbiera mu jakiekolwiek argumenty w wewnętrznym pojedynku z Schumacherem. Niemiec jest jego jedynym rywalem na torze i kilkakrotnie angażuje się z nim w kolizje, co załamuje ich relacje. Po letniej przerwie otrzymuje nowy bolid i odrabia część strat, jednakże czternaste miejsce z Baku pozostaje najlepszym wynikiem w sezonie. Przed finałem w Abu Zabi zostaje zakażony koronawirusem i nie bierze udziału w wyścigu. Plasuje się na ostatniej pozycji w tabeli, a tuż przed startem sezonu 2022 traci posadę w związku z inwazją Rosji na Ukrainę.
2020 Zimą podejmuje się startów w azjatyckiej Formule 3, chcąc zdobyć dodatkowe punkty do superlicencji. Wygrywa jeden wyścig i zajmuje trzecie miejsce w klasyfikacji. Jego koncentracja dalej spoczywa na F2, tym razem reprezentując debiutujące w stawce HitechGP. Mając doświadczenie z poprzedniego roku rywalizuje w ścisłej czołówce i wygrywa dwa wyścigi, lecz ostatecznie w tabeli jest dopiero piąty. Cechuje go bardzo agresywna postawa i zgarnia jedenaście punktów karnych, ocierając się o zawieszenie na jedną rundę. Przed kolejnym sezonem zabezpiecza sobie awans do Formuły 1, podpisując kontrakt na starty w Haasie.
2019 Awansuje z ART do Formuły 2 i notuje bardzo rozczarowujące mistrzostwa. Zdobywa zaledwie jedenaście punktów i zostaje sklasyfikowany na osiemnastym miejscu. Zapada w pamięci kibiców bezmyślnym manewrem z wyścigu w Rosji, kiedy zalicza kontakt z Aitkenem na poboczu drugiego zakrętu i w następstwie taranuje Matsushitę. W trakcie całego roku realizuje prywatny program testowy z Mercedesem za kierownicą samochodu z 2017 roku, natomiast w maju zostaje zaproszony przez mistrzów świata na oficjalną sesję w Barcelonie.
2018 Przechodzi do GP3 Series i zostaje kierowcą czołowego zespołu ART Grand Prix. Zalicza pierwszy tak udany sezon za kierownicą bolidu, walcząc o mistrzowski tytuł z Anthoine Hubertem. Ostatecznie jest wicemistrzem, przegrywając z Francuzem o 16 punktów. Po drodze tryumfuje w czterech wyścigach, zdobywa cztery miejsca na podium oraz jedno pole position. Wkracza też w ostatni rok współpracy z Force India, prowadząc samochód ekipy podczas zimowych testów, a także w oficjalnych sesjach w Hiszpanii i na Węgrzech.
2017 Pozostaje w Mistrzostwach Europy Formuły 3 i tym razem zostaje sklasyfikowany na dziesiątej pozycji z dorobkiem trzech miejsc na podium. Kontynuuje również współpracę z Force India, otrzymując do dyspozycji bolid Formuły 1 podczas oficjalnych testów na torach Hungaroring oraz Yas Marina.
2016 Zimą zostaje ogłoszony kierowcą rozwojowym Force India w Formule 1, które w lipcu udostępnia mu swój bolid podczas testów na torze Silverstone. Na co dzień jego koncentracja spoczywa na Mistrzostwach Europy Formuły 3. Sezon jest jednak wielkim rozczarowaniem i zajmuje dopiero dwudzieste miejsce. W dodatku otrzymuje zawieszenie na jeden wyścig za uderzenie w twarz Calluma Ilotta. Na pocieszenie pozostaje mu zwycięstwo w zmaganiach brytyjskiej F3, gdzie podjął się pojedynczego startu.
2015 Na początku roku wyjeżdża do Nowej Zelandii, podejmując się startów w Toyota Racing Series, gdzie w klasyfikacji jest osiemnasty. W kolejnych miesiącach przesiada się do bolidu Formuły Renault 2.0, rywalizując w północnoeuropejskim cyklu. W szesnastu wyścigach zdobywa jedno miejsce na podium i plasuje się w tabeli na dwunastym miejscu. Zalicza także pojedyncze występy w Eurocupie, lecz bez większych sukcesów.
2006-2014 Rozpoczyna przygodę z motorsportem w rodzinnej Moskwie, uczęszczając do szkółki kartingowej. Startuje również w zawodach, a w latach 2011-2014 przenosi się na arenę międzynarodową. W sezonie 2014 zostaje wicemistrzem świata CIK-FIA w kategorii KF. Pod koniec roku przesiada się do jednomiejscowego bolidu, wchodząc do stawki MRF Challenge na rundę w Katarze.
Objaśnienia:P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu | Rezultaty wszystkich wyścigów Wszystkie pole positions | Wszystkie zwycięstwa | Wszystkie najszybsze okrążenia
•Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GP
Tor
Nr
Bolid
Op.
St.
Fi.
Dodatkowa informacja
Sezon 2021
Sakhir
9
Haas VF-21
19
NS
wypadek
Imola
9
Haas VF-21
19
17
Algarve
9
Haas VF-21
20
19
Catalunya
9
Haas VF-21
20
19
Monte Carlo
9
Haas VF-21
19
17
Baku
9
Haas VF-21
18
14
Paul Ricard
9
Haas VF-21
18
20
Red Bull Ring
9
Haas VF-21
20
18
Red Bull Ring
9
Haas VF-21
20
19
kara +30s za zignorowanie podwójnych żółtych flag
Silverstone
9
Haas VF-21
19
17
Hungaroring
9
Haas VF-21
19
NS
kolizja z Raikkonenem
Spa-Francorchamps
9
Haas VF-21
18
17
Zandvoort
9
Haas VF-21
18
NS
hydraulika
Monza
9
Haas VF-21
16
NS
jednostka napędowa
Soczi
9
Haas VF-21
15
18
Istanbul
9
Haas VF-21
18
20
Austin
9
Haas VF-21
17
17
Mexico City
9
Haas VF-21
15
18
Interlagos
9
Haas VF-21
19
17
Losail
9
Haas VF-21
20
18
Dżudda
9
Haas VF-21
20
NS
kolizja z Russellem
Yas Marina
9
Haas VF-21
20
NW
zakażenie koronawirusem
Objaśnienia:St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu