Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
19 lat temu O. Bearman
49 lat temu G. Mazzacane
105 lat temu G. Seiffert
|
|
Zmarli:
40 lat temu G. Bianco
42 lata temu G. Villeneuve
|
| |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1980 | |
| Red Bull Ring | 43 | Lotus 81B | | 24 | NS | silnik | | Zandvoort | 43 | Lotus 81B | | 16 | NS | hamulce | | Imola | 43 | Lotus 81B | | NZ | - | | |
Sezon 1981 | |
| Long Beach | 12 | Lotus 81B | | 7 | NS | wypadek | | Jacarepaguá | 12 | Lotus 81B | | 13 | 11 | | | Buenos Aires | 12 | Lotus 81B | | 15 | NS | silnik | | Zolder | 12 | Lotus 81B | | 10 | 3 | | | Monte Carlo | 12 | Lotus 87 | | 3 | NS | zawieszenie | | Járama | 12 | Lotus 87 | | 11 | 6 | | | Dijon-Prenois | 12 | Lotus 87 | | 13 | 7 | | | Silverstone | 12 | Lotus 87 | | NZ | - | | | Hockenheim | 12 | Lotus 87 | | 15 | NS | wyciek paliwa | | Red Bull Ring | 12 | Lotus 87 | | 11 | NS | silnik | | Zandvoort | 12 | Lotus 87 | | 17 | NS | silnik | | Monza | 12 | Lotus 87 | | 12 | NS | zawieszenie | | Gilles Villeneuve | 12 | Lotus 87 | | 5 | NS | kolizja z Prostem | | Caesars Palace | 12 | Lotus 87 | | 9 | 4 | | |
Sezon 1982 | |
| Kyalami | 12 | Lotus 87B | | 18 | NS | elektryka | | Jacarepaguá | 12 | Lotus 91 | | 14 | 3 | | | Long Beach | 12 | Lotus 91 | | 17 | 7 | | | Zolder | 12 | Lotus 91 | | 7 | NS | sprzęgło | | Monte Carlo | 12 | Lotus 91 | | 11 | 4 | | | Detroit | 12 | Lotus 91 | | 7 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 12 | Lotus 91 | | 14 | NS | kolizja z Giacomellim | | Brands Hatch | 12 | Lotus 91 | | 23 | NS | kondycja kierowcy | | Hockenheim | 12 | Lotus 91 | | 18 | 9 | | | Red Bull Ring | 12 | Lotus 91 | | 12 | NS | silnik | | Dijon-Prenois | 12 | Lotus 91 | | 26 | 8 | | | Monza | 12 | Lotus 91 | | 23 | 7 | | | Caesars Palace | 12 | Lotus 91 | | 21 | NS | kolizja z Baldim | |
Sezon 1983 | |
| Jacarepaguá | 12 | Lotus 92 | | 22 | 12 | | | Long Beach | 12 | Lotus 92 | | 13 | 12 | | | Paul Ricard | 12 | Lotus 92 | | 18 | NS | kondycja kierowcy | | Imola | 12 | Lotus 92 | | 15 | 12 | tylne skrzydło/wypadek | | Monte Carlo | 12 | Lotus 92 | | 14 | NS | kolizja z Alboreto | | Spa-Francorchamps | 12 | Lotus 92 | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Detroit | 12 | Lotus 92 | | 14 | 6 | | | Gilles Villeneuve | 12 | Lotus 92 | | 18 | NS | prowadzenie bolidu | | Silverstone | 12 | Lotus 94T | | 18 | 4 | | | Hockenheim | 12 | Lotus 94T | | 17 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 12 | Lotus 94T | | 3 | 5 | | | Zandvoort | 12 | Lotus 94T | | 5 | NS | poślizg | | Monza | 12 | Lotus 94T | | 11 | 8 | | | Brands Hatch | 12 | Lotus 94T | | 3 | 3 | (naj. okr.) | | Kyalami | 12 | Lotus 94T | | 7 | NS | niesklasyfikowany | |
Sezon 1984 | |
| Jacarepaguá | 12 | Lotus 95T | | 5 | NS | wypadek | | Kyalami | 12 | Lotus 95T | | 3 | NS | turbo | | Zolder | 12 | Lotus 95T | | 10 | NS | sprzęgło | | Imola | 12 | Lotus 95T | | 18 | NS | hamulce/poślizg | | Dijon-Prenois | 12 | Lotus 95T | | 6 | 3 | | | Monte Carlo | 12 | Lotus 95T | | 2 | NS | poślizg | | Gilles Villeneuve | 12 | Lotus 95T | | 7 | 6 | | | Detroit | 12 | Lotus 95T | | 3 | NS | skrzynia biegów | | Dallas | 12 | Lotus 95T | | 1 | 6 | skrzynia biegów | | Brands Hatch | 12 | Lotus 95T | | 8 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 12 | Lotus 95T | | 16 | 4 | | | Red Bull Ring | 12 | Lotus 95T | | 8 | NS | silnik | | Zandvoort | 12 | Lotus 95T | | 12 | 3 | | | Monza | 12 | Lotus 95T | | 7 | NS | poślizg | | Nürburgring | 12 | Lotus 95T | | 8 | NS | silnik | | Estoril | 12 | Lotus 95T | | 6 | NS | hamulce/poślizg | |
Sezon 1985 | |
| Jacarepaguá | 5 | Williams FW10 | | 5 | NS | wypadek/układ wydechowy | | Estoril | 5 | Williams FW10 | | 9 | 5 | | | Imola | 5 | Williams FW10 | | 7 | 5 | | | Monte Carlo | 5 | Williams FW10 | | 2 | 7 | | | Gilles Villeneuve | 5 | Williams FW10 | | 16 | 6 | | | Detroit | 5 | Williams FW10 | | 2 | NS | wypadek | | Paul Ricard | 5 | Williams FW10 | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Silverstone | 5 | Williams FW10 | | 5 | NS | sprzęgło | | Nürburgring | 5 | Williams FW10 | | 10 | 6 | | | Red Bull Ring | 5 | Williams FW10 | | 2 | NS | silnik | | Zandvoort | 5 | Williams FW10 | | 7 | 6 | | | Monza | 5 | Williams FW10 | | 3 | 11 | silnik (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 5 | Williams FW10 | | 7 | 2 | | | Brands Hatch | 5 | Williams FW10 | | 3 | 1 | | | Kyalami | 5 | Williams FW10 | | 1 | 1 | | | Adelaide | 5 | Williams FW10 | | 2 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1986 | |
| Jacarepaguá | 5 | Williams FW11 | | 3 | NS | kolizja z Senną | | Jerez | 5 | Williams FW11 | | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Imola | 5 | Williams FW11 | | 3 | NS | silnik | | Monte Carlo | 5 | Williams FW11 | | 2 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 5 | Williams FW11 | | 5 | 1 | | | Gilles Villeneuve | 5 | Williams FW11 | | 1 | 1 | | | Detroit | 5 | Williams FW11 | | 2 | 5 | | | Paul Ricard | 5 | Williams FW11 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 5 | Williams FW11 | | 2 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadku na starcie (naj. okr.) | | Hockenheim | 5 | Williams FW11 | | 6 | 3 | | | Hungaroring | 5 | Williams FW11 | | 4 | 3 | | | Red Bull Ring | 5 | Williams FW11 | | 6 | NS | półoś napędowa | | Monza | 5 | Williams FW11 | | 3 | 2 | | | Estoril | 5 | Williams FW11 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Mexico City | 5 | Williams FW11 | | 3 | 5 | | | Adelaide | 5 | Williams FW11 | | 1 | NS | pęknięta opona/wypadek | |
Sezon 1987 | |
| Jacarepaguá | 5 | Williams FW11B | | 1 | 6 | | | Imola | 5 | Williams FW11B | | 2 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 5 | Williams FW11B | | 1 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 5 | Williams FW11B | | 1 | NS | turbo | | Detroit | 5 | Williams FW11B | | 1 | 5 | | | Paul Ricard | 5 | Williams FW11B | | 1 | 1 | | | Silverstone | 5 | Williams FW11B | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 5 | Williams FW11B | | 1 | NS | silnik (naj. okr.) | | Hungaroring | 5 | Williams FW11B | | 1 | 14 | mocowanie koła | | Red Bull Ring | 5 | Williams FW11B | | 2 | 1 | wyścig zatrzymany dwukrotnie po wypadkach na starcie (naj. okr.) | | Monza | 5 | Williams FW11B | | 2 | 3 | | | Estoril | 5 | Williams FW11B | | 2 | NS | elektryka | | Jerez | 5 | Williams FW11B | | 2 | 1 | | | Mexico City | 5 | Williams FW11B | | 1 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadku Warwicka | | Suzuka | 5 | Williams FW11B | | - | NW | wypadek/kontuzja | |
Sezon 1988 | |
| Jacarepaguá | 5 | Williams FW12 | | 2 | NS | silnik | | Imola | 5 | Williams FW12 | | 11 | NS | silnik | | Monte Carlo | 5 | Williams FW12 | | 5 | NS | kolizja z Alboreto | | Mexico City | 5 | Williams FW12 | | 14 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 5 | Williams FW12 | | 9 | NS | silnik | | Detroit | 5 | Williams FW12 | | 6 | NS | silnik | | Paul Ricard | 5 | Williams FW12 | | 9 | NS | zawieszenie | | Silverstone | 5 | Williams FW12 | | 11 | 2 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 5 | Williams FW12 | | 11 | NS | poślizg | | Hungaroring | 5 | Williams FW12 | | 2 | NS | kondycja kierowcy | | Estoril | 5 | Williams FW12 | | 6 | NS | poślizg | | Jerez | 5 | Williams FW12 | | 3 | 2 | | | Suzuka | 5 | Williams FW12 | | 8 | NS | poślizg/kolizja z Piquetem | | Adelaide | 5 | Williams FW12 | | 3 | NS | hamulce/poślizg | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 27 | Ferrari F1-89 | | 6 | 1 | | | Imola | 27 | Ferrari F1-89 | | 3 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 27 | Ferrari F1-89 | | 5 | NS | skrzynia biegów | | Mexico City | 27 | Ferrari F1-89 | | 3 | NS | skrzynia biegów (naj. okr.) | | Phoenix | 27 | Ferrari F1-89 | | 4 | NS | alternator | | Gilles Villeneuve | 27 | Ferrari F1-89 | | 5 | ZD | wystartował zbyt wcześnie z boksów | | Paul Ricard | 27 | Ferrari F1-89 | | 3 | 2 | | | Silverstone | 27 | Ferrari F1-89 | | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 27 | Ferrari F1-89 | | 3 | 3 | | | Hungaroring | 27 | Ferrari F1-89 | | 12 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 27 | Ferrari F1-89 | | 6 | 3 | | | Monza | 27 | Ferrari F1-89 | | 3 | NS | skrzynia biegów | | Estoril | 27 | Ferrari F1-89 | | 3 | ZD | wsteczny w boksach/kolizja z Senną | | Suzuka | 27 | Ferrari F1-89 | | 4 | NS | silnik | | Adelaide | 27 | Ferrari F1-89 | | 7 | NS | poślizg | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 2 | Ferrari F1-90 | | 17 | NS | silnik | | Interlagos | 2 | Ferrari F1-90 | | 5 | 4 | | | Imola | 2 | Ferrari F1-90 | | 5 | NS | silnik | | Monte Carlo | 2 | Ferrari F1-90 | | 7 | NS | bateria | | Gilles Villeneuve | 2 | Ferrari F1-90B | | 7 | 3 | | | Mexico City | 2 | Ferrari F1-90B | | 4 | 2 | | | Paul Ricard | 2 | Ferrari F1-90B | | 1 | 18 | silnik (naj. okr.) | | Silverstone | 2 | Ferrari F1-90B | | 1 | NS | skrzynia biegów (naj. okr.) | | Hockenheim | 2 | Ferrari F1-90B | | 4 | NS | uszkodzone skrzydło | | Hungaroring | 2 | Ferrari F1-90B | | 5 | 17 | kolizja z Bergerem | | Spa-Francorchamps | 2 | Ferrari F1-90B | | 5 | NS | prowadzenie bolidu | | Monza | 2 | Ferrari F1-90B | | 4 | 4 | | | Estoril | 2 | Ferrari F1-90B | | 1 | 1 | wyścig przerwany z powodu wypadku Caffiego | | Jerez | 2 | Ferrari F1-90B | | 3 | 2 | | | Suzuka | 2 | Ferrari F1-90B | | 3 | NS | układ przeniesienia napędu | | Adelaide | 2 | Ferrari F1-90B | | 3 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 5 | Williams FW14 | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 5 | Williams FW14 | | 3 | NS | skrzynia biegów (naj. okr.) | | Imola | 5 | Williams FW14 | | 4 | NS | kolizja z Brundle | | Monte Carlo | 5 | Williams FW14 | | 5 | 2 | | | Gilles Villeneuve | 5 | Williams FW14 | | 2 | 6 | elektryka (naj. okr.) | | Mexico City | 5 | Williams FW14 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Magny-Cours | 5 | Williams FW14 | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 5 | Williams FW14 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 5 | Williams FW14 | | 1 | 1 | | | Hungaroring | 5 | Williams FW14 | | 3 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 5 | Williams FW14 | | 3 | NS | elektryka | | Monza | 5 | Williams FW14 | | 2 | 1 | | | Estoril | 5 | Williams FW14 | | 4 | ZD | koło zmienione poza boksami/wypadek (naj. okr.) | | Catalunya | 5 | Williams FW14 | | 2 | 1 | | | Suzuka | 5 | Williams FW14 | | 3 | NS | hamulce/poślizg | | Adelaide | 5 | Williams FW14 | | 3 | 2 | | |
Sezon 1992 | |
| Kyalami | 5 | Williams FW14B | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Mexico City | 5 | Williams FW14B | | 1 | 1 | | | Interlagos | 5 | Williams FW14B | | 1 | 1 | | | Catalunya | 5 | Williams FW14B | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Imola | 5 | Williams FW14B | | 1 | 1 | | | Monte Carlo | 5 | Williams FW14B | | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 5 | Williams FW14B | | 3 | NS | poślizg | | Magny-Cours | 5 | Williams FW14B | | 1 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu deszczu (naj. okr.) | | Silverstone | 5 | Williams FW14B | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 5 | Williams FW14B | | 1 | 1 | | | Hungaroring | 5 | Williams FW14B | | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 5 | Williams FW14B | | 1 | 2 | | | Monza | 5 | Williams FW14B | | 1 | NS | elektryka (naj. okr.) | | Estoril | 5 | Williams FW14B | | 1 | 1 | | | Suzuka | 5 | Williams FW14B | | 1 | NS | silnik (naj. okr.) | | Adelaide | 5 | Williams FW14B | | 1 | NS | kolizja z Senną | |
Sezon 1994 | |
| Magny-Cours | 2 | Williams FW16 | | 2 | NS | skrzynia biegów | | Jerez | 2 | Williams FW16B | | 3 | NS | poślizg | | Suzuka | 2 | Williams FW16B | | 4 | 4 | | | Adelaide | 2 | Williams FW16B | | 1 | 1 | | |
Sezon 1995 | |
| Imola | 7 | McLaren MP4/10B | | 9 | 10 | | | Catalunya | 7 | McLaren MP4/10B | | 10 | NS | prowadzenie bolidu |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|