Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
38 lat temu R. Gonzalez
|
| |
|
Jo Siffert | Ostatni reprezentowany zespół: BRM | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1962 | |
| Monte Carlo | 46 | Lotus 21 | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 22 | Lotus 21 | | 17 | 10 | | | Rouen-les-Essarts | 40 | Lotus 24 | | 15 | NS | sprzęgło | | Nürburgring | 19 | Lotus 21 | | 17 | 12 | | | Monza | 42 | Lotus 24 | | NZ | - | | |
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 25 | Lotus 24 | | 12 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 28 | Lotus 24 | | 14 | NS | poślizg | | Zandvoort | 36 | Lotus 24 | | 17 | 7 | | | Reims | 36 | Lotus 24 | | 10 | 6 | | | Silverstone | 25 | Lotus 24 | | 15 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 18 | Lotus 24 | | 9 | 9 | dyferencjał | | Monza | 54 | Lotus 24 | | 15 | NS | ciśnienie oleju | | Watkins Glen | 14 | Lotus 24 | | 14 | NS | skrzynia biegów | | Mexico City | 14 | Lotus 24 | | 9 | 9 | | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 24 | Lotus 24 | | 16 | 8 | | | Zandvoort | 36 | Brabham BT11 | | 18 | 13 | | | Spa-Francorchamps | 17 | Brabham BT11 | | 13 | NS | silnik | | Rouen-les-Essarts | 30 | Brabham BT11 | | 17 | NS | sprzęgło | | Brands Hatch | 20 | Brabham BT11 | | 16 | 11 | | | Nürburgring | 19 | Brabham BT11 | | 10 | 4 | | | Zeltweg | 20 | Brabham BT11 | | 12 | NS | poślizg | | Monza | 12 | Brabham BT11 | | 6 | 7 | | | Watkins Glen | 22 | Brabham BT11 | | 12 | 3 | | | Mexico City | 22 | Brabham BT11 | | 13 | NS | pompa paliwowa | |
Sezon 1965 | |
| East London | 12 | Brabham BT11 | | 14 | 7 | | | Monte Carlo | 14 | Brabham BT11 | | 10 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 21 | Brabham BT11 | | 8 | 8 | | | Clermont-Ferrand | 36 | Brabham BT11 | | 14 | 6 | | | Silverstone | 16 | Brabham BT11 | | 18 | 9 | | | Zandvoort | 28 | Brabham BT11 | | 10 | 13 | | | Nürburgring | 17 | Brabham BT11 | | 11 | NS | silnik | | Monza | 44 | Brabham BT11 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Watkins Glen | 16 | Brabham BT11 | | 11 | 11 | | | Mexico City | 16 | Brabham BT11 | | 11 | 4 | | |
Sezon 1966 | |
| Monte Carlo | 14 | Brabham BT11 | | 13 | NS | sprzęgło | | Spa-Francorchamps | 21 | Cooper T81 | | 14 | NS | wypadek | | Reims | 38 | Cooper T81 | | 6 | NS | układ paliwowy | | Brands Hatch | 20 | Cooper T81 | | 11 | NS | niesklasyfikowany | | Zandvoort | 28 | Cooper T81 | | 11 | NS | silnik | | Monza | 36 | Cooper T81 | | 17 | NS | silnik | | Watkins Glen | 19 | Cooper T81 | | 13 | 4 | | | Mexico City | 19 | Cooper T81 | | 11 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1967 | |
| Kyalami | 12 | Cooper T81 | | 16 | NS | silnik | | Monte Carlo | 17 | Cooper T81 | | 9 | NS | ciśnienie oleju | | Zandvoort | 20 | Cooper T81 | | 16 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 34 | Cooper T81 | | 16 | 7 | | | Le Mans | 18 | Cooper T81 | | 11 | 4 | | | Silverstone | 17 | Cooper T81 | | 18 | NS | silnik | | Nürburgring | 14 | Cooper T81 | | 12 | NS | pompa paliwowa | | Mosport Park | 14 | Cooper T81 | | 13 | NS | rozrusznik | | Monza | 6 | Cooper T81 | | 13 | NS | wypadek | | Watkins Glen | 15 | Cooper T81 | | 12 | 4 | | | Mexico City | 15 | Cooper T81 | | 10 | 12 | przegrzanie | |
Sezon 1968 | |
| Kyalami | 19 | Cooper T81 | | 16 | 7 | | | Járama | 16 | Lotus 49 | | 10 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monte Carlo | 17 | Lotus 49 | | 3 | NS | dyferencjał | | Spa-Francorchamps | 3 | Lotus 49 | | 9 | 8 | ciśnienie oleju | | Zandvoort | 21 | Lotus 49 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Rouen-les-Essarts | 34 | Lotus 49 | | 11 | 11 | | | Brands Hatch | 22 | Lotus 49B | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 16 | Lotus 49B | | 9 | NS | zapłon | | Monza | 20 | Lotus 49B | | 9 | NS | zawieszenie | | Mont-Tremblant | 12 | Lotus 49B | | 3 | NS | wyciek oleju (naj. okr.) | | Watkins Glen | 16 | Lotus 49B | | 12 | 5 | | | Mexico City | 16 | Lotus 49B | | 1 | 6 | (naj. okr.) | |
Sezon 1969 | |
| Kyalami | 4 | Lotus 49B | | 12 | 4 | | | Montjuich Park | 10 | Lotus 49B | | 6 | NS | silnik | | Monte Carlo | 9 | Lotus 49B | | 5 | 3 | | | Zandvoort | 10 | Lotus 49B | | 10 | 2 | | | Clermont-Ferrand | 3 | Lotus 49B | | 9 | 9 | | | Silverstone | 10 | Lotus 49B | | 9 | 8 | | | Nürburgring | 11 | Lotus 49B | | 4 | 11 | wypadek | | Monza | 30 | Lotus 49B | | 8 | 8 | tłok | | Mosport Park | 9 | Lotus 49B | | 8 | NS | półoś napędowa | | Watkins Glen | 10 | Lotus 49B | | 5 | NS | układ paliwowy | | Mexico City | 10 | Lotus 49B | | 5 | NS | kolizja z Couragem | |
Sezon 1970 | |
| Kyalami | 16 | March 701 | | 9 | 10 | | | Járama | 14 | March 701 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 19 | March 701 | | 11 | 8 | brak paliwa | | Spa-Francorchamps | 9 | March 701 | | 10 | 7 | ciśnienie paliwa | | Zandvoort | 9 | March 701 | | 17 | NS | silnik | | Clermont-Ferrand | 12 | March 701 | | 16 | NS | wypadek | | Brands Hatch | 15 | March 701 | | 20 | NS | zawieszenie | | Hockenheim | 12 | March 701 | | 4 | 8 | zapłon | | Red Bull Ring | 3 | March 701 | | 20 | 9 | | | Monza | 50 | March 701 | | 7 | NS | silnik | | Mont-Tremblant | 21 | March 701 | | 14 | NS | silnik | | Watkins Glen | 11 | March 701 | | 23 | 9 | | | Mexico City | 11 | March 701 | | 16 | NS | silnik | |
Sezon 1971 | |
| Kyalami | 17 | BRM P153 | | 16 | NS | przegrzanie | | Montjuich Park | 15 | BRM P160 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 14 | BRM P160 | | 3 | NS | przewód olejowy | | Zandvoort | 9 | BRM P160 | | 8 | 6 | | | Paul Ricard | 14 | BRM P160 | | 6 | 4 | | | Silverstone | 16 | BRM P160 | | 3 | 9 | | | Nürburgring | 21 | BRM P160 | | 3 | ZD | zdyskwalifikowany | | Red Bull Ring | 14 | BRM P160 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 20 | BRM P160 | | 3 | 9 | | | Mosport Park | 14 | BRM P160 | | 2 | 9 | | | Watkins Glen | 14 | BRM P160 | | 6 | 2 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|