Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
90 lat temu P. Driver
111 lat temu T. Helfrich
97 lat temu A. Scott Brown
|
|
Zmarli:
30 lat temu D. Hamilton
12 lata temu L. Leston
64 lata temu H. Schell
|
| |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1955 | |
| Aintree | 40 | Cooper T40 | | 25 | NS | silnik | |
Sezon 1956 | |
| Silverstone | 30 | Maserati 250F | | 28 | NS | silnik | |
Sezon 1957 | |
| Monte Carlo | 14 | Cooper T43 | | 15 | 6 | brak paliwa/dopchał bolid do mety | | Rouen-les-Essarts | 22 | Cooper T43 | | 13 | NS | wypadek | | Rouen-les-Essarts | 24 | Cooper T43 | | - | 7 | jechał na zmianę z MacDowelem | | Aintree | 34 | Cooper T43 | | 13 | NS | sprzęgło | | Nürburgring | 24 | Cooper T43 | | 18 | NS | układ przeniesienia napędu | | Pescara | 24 | Cooper T43 | | 16 | 7 | | |
Sezon 1958 | |
| Monte Carlo | 16 | Cooper T45 | | 3 | 4 | | | Zandvoort | 8 | Cooper T45 | | 5 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 22 | Cooper T45 | | 8 | NS | przegrzanie | | Reims | 22 | Cooper T45 | | 12 | 6 | | | Silverstone | 11 | Cooper T45 | | 10 | 6 | | | Nürburgring | 24 | Cooper T45 | | 19 | NS | wypadek | | Porto | 14 | Cooper T45 | | 8 | 7 | | | Monza | 4 | Cooper T45 | | 15 | NS | kolizja z Gendebienem | | Ain-Diab | 50 | Cooper T45 | | 19 | 11 | | |
Sezon 1959 | |
| Monte Carlo | 24 | Cooper T51 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 8 | Cooper T51 | | 2 | 2 | | | Reims | 8 | Cooper T51 | | 2 | 3 | | | Aintree | 12 | Cooper T51 | | 1 | 1 | | | AVUS | 1 | Cooper T51 | | 4 | NS | sprzęgło | | Monsanto Park | 1 | Cooper T51 | | 2 | NS | kolizja z de Cabralem | | Monza | 12 | Cooper T51 | | 3 | 3 | | | Sebring | 8 | Cooper T51 | | 2 | 4 | | |
Sezon 1960 | |
| Buenos Aires | 18 | Cooper T51 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 8 | Cooper T53 | | 2 | ZD | start na "popych" | | Zandvoort | 11 | Cooper T53 | | 2 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 2 | Cooper T53 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Reims | 16 | Cooper T53 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 1 | Cooper T53 | | 1 | 1 | | | Porto | 2 | Cooper T53 | | 3 | 1 | | | Riverside | 2 | Cooper T53 | | 2 | 4 | (naj. okr.) | |
Sezon 1961 | |
| Monte Carlo | 24 | Cooper T55 | | 16 | NS | zapłon | | Zandvoort | 10 | Cooper T55 | | 7 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 28 | Cooper T55 | | 11 | NS | silnik | | Reims | 2 | Cooper T55 | | 14 | NS | ciśnienie oleju | | Aintree | 12 | Cooper T55 | | 9 | 4 | | | Nürburgring | 1 | Cooper T58 | | 2 | NS | wypadek | | Monza | 10 | Cooper T58 | | 10 | NS | przegrzanie | | Watkins Glen | 1 | Cooper T58 | | 1 | NS | przegrzanie (naj. okr.) | |
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 8 | Lotus 24 | | 4 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 22 | Lotus 24 | | 6 | 8 | przednie zawieszenie/wypadek | | Spa-Francorchamps | 15 | Lotus 24 | | 15 | 6 | | | Rouen-les-Essarts | 26 | Lotus 24 | | 4 | NS | zawieszenie | | Aintree | 30 | Lotus 24 | | 9 | 5 | | | Nürburgring | 16 | Brabham BT3 | | 24 | NS | przepustnica | | Watkins Glen | 17 | Brabham BT3 | | 5 | 4 | | | East London | 10 | Brabham BT3 | | 3 | 4 | | |
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 3 | Lotus 25 | | 15 | 9 | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 17 | Brabham BT3 | | 6 | NS | wtrysk | | Zandvoort | 16 | Brabham BT7 | | 4 | NS | wypadek | | Reims | 6 | Brabham BT7 | | 5 | 4 | | | Silverstone | 8 | Brabham BT7 | | 4 | NS | silnik | | Nürburgring | 9 | Brabham BT7 | | 8 | 7 | | | Monza | 22 | Brabham BT3 | | 7 | 5 | | | Watkins Glen | 5 | Brabham BT3 | | 5 | 4 | | | Mexico City | 5 | Brabham BT7 | | 10 | 2 | | | East London | 8 | Brabham BT7 | | 2 | 13 | wypadek | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 5 | Brabham BT7 | | 2 | NS | wtrysk | | Zandvoort | 14 | Brabham BT7 | | 7 | NS | zapłon | | Spa-Francorchamps | 14 | Brabham BT7 | | 3 | 3 | | | Rouen-les-Essarts | 20 | Brabham BT7 | | 5 | 3 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 5 | Brabham BT7 | | 4 | 4 | | | Nürburgring | 6 | Brabham BT11 | | 6 | 12 | dyferencjał | | Zeltweg | 6 | Brabham BT11 | | 6 | 9 | | | Monza | 14 | Brabham BT11 | | 11 | 14 | silnik | | Watkins Glen | 5 | Brabham BT11 | | 7 | NS | silnik | | Mexico City | 5 | Brabham BT11 | | 7 | NS | elektryka | |
Sezon 1965 | |
| East London | 7 | Brabham BT11 | | 3 | 8 | | | Monte Carlo | 1 | Brabham BT11 | | 2 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 14 | Brabham BT11 | | 10 | 4 | | | Silverstone | 8 | Brabham BT11 | | 8 | NW | bolid poprowadził Gurney | | Nürburgring | 4 | Brabham BT11 | | 14 | 5 | | | Watkins Glen | 7 | Brabham BT11 | | 7 | 3 | | | Mexico City | 7 | Brabham BT11 | | 4 | NS | wyciek oleju | |
Sezon 1966 | |
| Monte Carlo | 7 | Brabham BT19 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 3 | Brabham BT19 | | 4 | 4 | | | Reims | 12 | Brabham BT19 | | 4 | 1 | | | Brands Hatch | 5 | Brabham BT19 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 16 | Brabham BT19 | | 1 | 1 | | | Nürburgring | 3 | Brabham BT19 | | 5 | 1 | | | Monza | 10 | Brabham BT19 | | 6 | NS | wyciek oleju | | Watkins Glen | 5 | Brabham BT19 | | 1 | NS | silnik | | Mexico City | 5 | Brabham BT20 | | 4 | 2 | | |
Sezon 1967 | |
| Kyalami | 1 | Brabham BT20 | | 1 | 6 | | | Monte Carlo | 8 | Brabham BT19 | | 1 | NS | silnik | | Zandvoort | 1 | Brabham BT19 | | 3 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 25 | Brabham BT24 | | 7 | NS | silnik | | Le Mans | 3 | Brabham BT24 | | 2 | 1 | | | Silverstone | 1 | Brabham BT24 | | 3 | 4 | | | Nürburgring | 1 | Brabham BT24 | | 7 | 2 | | | Mosport Park | 1 | Brabham BT24 | | 7 | 1 | | | Monza | 16 | Brabham BT24 | | 2 | 2 | | | Watkins Glen | 1 | Brabham BT24 | | 5 | 5 | | | Mexico City | 1 | Brabham BT24 | | 5 | 2 | | |
Sezon 1968 | |
| Kyalami | 2 | Brabham BT24 | | 5 | NS | silnik | | Járama | 3 | Brabham BT26 | | - | NW | silnik | | Monte Carlo | 2 | Brabham BT26 | | 12 | NS | zawieszenie | | Spa-Francorchamps | 18 | Brabham BT26 | | 18 | NS | przepustnica | | Zandvoort | 5 | Brabham BT26 | | 4 | NS | poślizg | | Rouen-les-Essarts | 4 | Brabham BT26 | | 13 | NS | pompa paliwowa | | Brands Hatch | 3 | Brabham BT26 | | 8 | NS | silnik | | Nürburgring | 4 | Brabham BT26 | | 15 | 5 | | | Monza | 10 | Brabham BT26 | | 16 | NS | ciśnienie oleju | | Mont-Tremblant | 5 | Brabham BT26 | | 10 | NS | zawieszenie | | Watkins Glen | 3 | Brabham BT26 | | 8 | NS | silnik | | Mexico City | 3 | Brabham BT26 | | 8 | 10 | ciśnienie oleju | |
Sezon 1969 | |
| Kyalami | 14 | Brabham BT26A | | 1 | NS | utrata tylnego skrzydła/prowadzenie bolidu | | Montjuich Park | 3 | Brabham BT26A | | 5 | NS | silnik | | Monte Carlo | 5 | Brabham BT26A | | 8 | NS | kolizja z Surteesem | | Zandvoort | 11 | Brabham BT26A | | 8 | 6 | | | Monza | 28 | Brabham BT26A | | 7 | NS | wyciek oleju | | Mosport Park | 12 | Brabham BT26A | | 6 | 2 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 8 | Brabham BT26A | | 10 | 4 | | | Mexico City | 8 | Brabham BT26A | | 1 | 3 | | |
Sezon 1970 | |
| Kyalami | 12 | Brabham BT33 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Járama | 7 | Brabham BT33 | | 1 | NS | silnik (naj. okr.) | | Monte Carlo | 5 | Brabham BT33 | | 4 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 18 | Brabham BT33 | | 5 | NS | sprzęgło | | Zandvoort | 18 | Brabham BT33 | | 12 | 11 | | | Clermont-Ferrand | 23 | Brabham BT33 | | 5 | 3 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 17 | Brabham BT33 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 3 | Brabham BT33 | | 12 | NS | wyciek oleju | | Red Bull Ring | 10 | Brabham BT33 | | 8 | 13 | | | Monza | 44 | Brabham BT33 | | 8 | NS | wypadek | | Mont-Tremblant | 11 | Brabham BT33 | | 19 | NS | wyciek oleju | | Watkins Glen | 15 | Brabham BT33 | | 16 | 10 | | | Mexico City | 15 | Brabham BT33 | | 4 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|