Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
90 lat temu P. Driver
111 lat temu T. Helfrich
97 lat temu A. Scott Brown
|
|
Zmarli:
30 lat temu D. Hamilton
12 lata temu L. Leston
64 lata temu H. Schell
|
| |
|
Ivan Capelli | Ostatni reprezentowany zespół: Jordan | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1985 | |
| Brands Hatch | 4 | Tyrrell 014 | | 24 | NS | wypadek | | Adelaide | 4 | Tyrrell 014 | | 22 | 4 | | |
Sezon 1986 | |
| Monza | 31 | AGS JH21C | | 25 | NS | pęknięta opona | | Estoril | 31 | AGS JH21C | | 25 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1987 | |
| Jacarepaguá | 16 | March 87P | | 23 | NW | brak silnika | | Imola | 16 | March 871 | | 23 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 16 | March 871 | | 21 | NS | ciśnienie oleju/silnik | | Monte Carlo | 16 | March 871 | | 19 | 6 | | | Detroit | 16 | March 871 | | 22 | NS | elektryka | | Paul Ricard | 16 | March 871 | | 22 | NS | silnik | | Silverstone | 16 | March 871 | | 24 | NS | wypadek | | Hockenheim | 16 | March 871 | | 24 | NS | silnik | | Hungaroring | 16 | March 871 | | 18 | 10 | | | Red Bull Ring | 16 | March 871 | | 23 | 11 | | | Monza | 16 | March 871 | | 25 | 13 | | | Estoril | 16 | March 871 | | 22 | 9 | | | Jerez | 16 | March 871 | | 19 | 12 | | | Mexico City | 16 | March 871 | | 20 | NS | wyciek wody | | Suzuka | 16 | March 871 | | 20 | NS | kolizja z Arnoux | | Adelaide | 16 | March 871 | | 23 | NS | poślizg | |
Sezon 1988 | |
| Jacarepaguá | 16 | March 881 | | 9 | NS | silnik | | Imola | 16 | March 881 | | 9 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 16 | March 881 | | 22 | 10 | | | Mexico City | 16 | March 881 | | 10 | 16 | | | Gilles Villeneuve | 16 | March 881 | | 14 | 5 | | | Detroit | 16 | March 881 | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Paul Ricard | 16 | March 881 | | 10 | 9 | | | Silverstone | 16 | March 881 | | 6 | NS | alternator | | Hockenheim | 16 | March 881 | | 7 | 5 | | | Hungaroring | 16 | March 881 | | 4 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 16 | March 881 | | 14 | 3 | | | Monza | 16 | March 881 | | 11 | 5 | | | Estoril | 16 | March 881 | | 3 | 2 | | | Jerez | 16 | March 881 | | 6 | NS | silnik | | Suzuka | 16 | March 881 | | 4 | NS | elektryka | | Adelaide | 16 | March 881 | | 9 | 6 | | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 16 | March 881 | | 7 | NS | zawieszenie | | Imola | 16 | March 881 | | 13 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 16 | March CG891 | | 22 | 11 | | | Mexico City | 16 | March CG891 | | 4 | NS | układ przeniesienia napędu | | Phoenix | 16 | March CG891 | | 11 | NS | układ przeniesienia napędu | | Gilles Villeneuve | 16 | March CG891 | | 21 | NS | poślizg | | Paul Ricard | 16 | March CG891 | | 12 | NS | silnik | | Silverstone | 16 | March CG891 | | 8 | NS | układ przeniesienia napędu | | Hockenheim | 16 | March CG891 | | 22 | NS | elektryka | | Hungaroring | 16 | March CG891 | | 14 | NS | koło | | Spa-Francorchamps | 16 | March CG891 | | 19 | 12 | | | Monza | 16 | March CG891 | | 18 | NS | silnik | | Estoril | 16 | March CG891 | | 24 | NS | silnik | | Jerez | 16 | March CG891 | | 19 | NS | układ przeniesienia napędu | | Suzuka | 16 | March CG891 | | 17 | NS | zawieszenie | | Adelaide | 16 | March CG891 | | 16 | NS | chłodnica | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 16 | Leyton House CG901 | | 26 | NS | elektryka | | Interlagos | 16 | Leyton House CG901 | | NZ | - | | | Imola | 16 | Leyton House CG901 | | 18 | NS | kolizja z Nakajimą | | Monte Carlo | 16 | Leyton House CG901 | | 23 | NS | hamulce | | Gilles Villeneuve | 16 | Leyton House CG901 | | 24 | 10 | | | Mexico City | 16 | Leyton House CG901 | | NZ | - | | | Paul Ricard | 16 | Leyton House CG901 | | 7 | 2 | | | Silverstone | 16 | Leyton House CG901 | | 10 | NS | wyciek paliwa | | Hockenheim | 16 | Leyton House CG901 | | 10 | 7 | | | Hungaroring | 16 | Leyton House CG901 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 16 | Leyton House CG901 | | 12 | 7 | | | Monza | 16 | Leyton House CG901 | | 16 | NS | silnik | | Estoril | 16 | Leyton House CG901 | | 12 | NS | silnik | | Jerez | 16 | Leyton House CG901 | | 19 | NS | kondycja kierowcy | | Suzuka | 16 | Leyton House CG901 | | 12 | NS | zapłon | | Adelaide | 16 | Leyton House CG901 | | 14 | NS | przepustnica | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 16 | Leyton House CG911 | | 18 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 16 | Leyton House CG911 | | 15 | NS | układ przeniesienia napędu | | Imola | 16 | Leyton House CG911 | | 22 | NS | pęknięta opona/poślizg | | Monte Carlo | 16 | Leyton House CG911 | | 18 | NS | hamulce | | Gilles Villeneuve | 16 | Leyton House CG911 | | 13 | NS | silnik | | Mexico City | 16 | Leyton House CG911 | | 22 | NS | silnik | | Magny-Cours | 16 | Leyton House CG911 | | 15 | NS | poślizg | | Silverstone | 16 | Leyton House CG911 | | 16 | NS | poślizg | | Hockenheim | 16 | Leyton House CG911 | | 12 | NS | silnik | | Hungaroring | 16 | Leyton House CG911 | | 9 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 16 | Leyton House CG911 | | 12 | NS | silnik | | Monza | 16 | Leyton House CG911 | | 12 | 8 | | | Estoril | 16 | Leyton House CG911 | | 9 | 17 | poślizg/nos bolidu | | Catalunya | 16 | Leyton House CG911 | | 8 | NS | kolizja z Pirro | |
Sezon 1992 | |
| Kyalami | 28 | Ferrari F92A | | 9 | NS | silnik | | Mexico City | 28 | Ferrari F92A | | 20 | NS | wypadek | | Interlagos | 28 | Ferrari F92A | | 11 | 5 | | | Catalunya | 28 | Ferrari F92A | | 5 | 10 | poślizg | | Imola | 28 | Ferrari F92A | | 8 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 28 | Ferrari F92A | | 8 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 28 | Ferrari F92A | | 9 | NS | poślizg | | Magny-Cours | 28 | Ferrari F92A | | 8 | NS | silnik | | Silverstone | 28 | Ferrari F92A | | 14 | 9 | | | Hockenheim | 28 | Ferrari F92A | | 12 | NS | silnik | | Hungaroring | 28 | Ferrari F92A | | 10 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 28 | Ferrari F92A | | 12 | NS | silnik | | Monza | 28 | Ferrari F92AT | | 7 | NS | poślizg | | Estoril | 28 | Ferrari F92AT | | 16 | NS | silnik | |
Sezon 1993 | |
| Kyalami | 15 | Jordan 193 | | 18 | NS | wypadek | | Interlagos | 15 | Jordan 193 | | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|