Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
77 lat temu A. Sutcliffe
|
| |
|
Gianni Morbidelli | Ostatni reprezentowany zespół: Sauber | | |
| |
Narodowość: | | Włochy |
|
Data urodzenia: | 13 stycznia 1968 (56 lat temu) |
Miejsce urodzenia: | Pesaro |
Miejsce zamieszkania: | Rzym (Włochy) |
Oficjalna strona www: | |
|
Stan cywilny: | Kawaler |
Imiona dzieci: | - |
Wzrost: | 167 cm |
Waga: | 59 kg |
Ważniejsze tytuły mistrzowskie poza F1: | 1989 Włoska Formuła 3 2009 Speedcar Series 2013 Superstars Series |
Testy w Formule 1: (wyniki testów i inne dane) | Ferrari (1989, 1991, 1997), Jordan (1996) |
|
Pierwsze zgłoszenie: | GP Stanów Zjednoczonych - 11 marca 1990 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Japonii - 12 pa?dziernika 1997 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 21 | Dallara BMS190 | | NZ | - | | | Interlagos | 21 | Dallara BMS190 | | 16 | 14 | | | Suzuka | 24 | Minardi M190 | | 19 | NS | poślizg | | Adelaide | 24 | Minardi M190 | | 20 | NS | skrzynia biegów | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 24 | Minardi M191 | | 26 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 24 | Minardi M191 | | 21 | 8 | | | Imola | 24 | Minardi M191 | | 8 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 24 | Minardi M191 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 24 | Minardi M191 | | 15 | NS | poślizg | | Mexico City | 24 | Minardi M191 | | 23 | 7 | | | Magny-Cours | 24 | Minardi M191 | | 10 | NS | wypadek | | Silverstone | 24 | Minardi M191 | | 20 | 11 | | | Hockenheim | 24 | Minardi M191 | | 19 | NS | dyferencjał | | Hungaroring | 24 | Minardi M191 | | 23 | 13 | | | Spa-Francorchamps | 24 | Minardi M191 | | 19 | NS | sprzęgło | | Monza | 24 | Minardi M191 | | 17 | 9 | | | Estoril | 24 | Minardi M191 | | 13 | 9 | | | Catalunya | 24 | Minardi M191 | | 16 | 14 | wypadek | | Suzuka | 24 | Minardi M191 | | 8 | NS | łożysko koła | | Adelaide | 27 | Ferrari F1-91B | | 8 | 6 | | |
Sezon 1992 | |
| Kyalami | 24 | Minardi M191B | | 19 | NS | silnik | | Mexico City | 24 | Minardi M191B | | 21 | NS | poślizg | | Interlagos | 24 | Minardi M191B | | 23 | 7 | | | Catalunya | 24 | Minardi M191B | | 25 | NS | prowadzenie bolidu | | Imola | 24 | Minardi M192 | | 21 | NS | silnik | | Monte Carlo | 24 | Minardi M192 | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 24 | Minardi M192 | | 13 | 11 | | | Magny-Cours | 24 | Minardi M192 | | 16 | 8 | | | Silverstone | 24 | Minardi M192 | | 25 | 17 | silnik | | Hockenheim | 24 | Minardi M192 | | 26 | 12 | | | Hungaroring | 24 | Minardi M192 | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 24 | Minardi M192 | | 23 | 16 | | | Monza | 24 | Minardi M192 | | 12 | NS | silnik | | Estoril | 24 | Minardi M192 | | 18 | 14 | | | Suzuka | 24 | Minardi M192 | | 14 | 14 | | | Adelaide | 24 | Minardi M192 | | 16 | 10 | | |
Sezon 1994 | |
| Interlagos | 10 | Footwork FA15 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Aida | 10 | Footwork FA15 | | 13 | NS | silnik | | Imola | 10 | Footwork FA15 | | 11 | NS | silnik | | Monte Carlo | 10 | Footwork FA15 | | 7 | NS | kolizja z Martinim | | Catalunya | 10 | Footwork FA15 | | 15 | NS | problemy z tankowaniem paliwa | | Gilles Villeneuve | 10 | Footwork FA15 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Magny-Cours | 10 | Footwork FA15 | | 22 | NS | kolizja z Panisem | | Silverstone | 10 | Footwork FA15 | | 16 | NS | silnik | | Hockenheim | 10 | Footwork FA15 | | 16 | 5 | | | Hungaroring | 10 | Footwork FA15 | | 19 | NS | kolizja z de Cesarisem | | Spa-Francorchamps | 10 | Footwork FA15 | | 14 | 6 | | | Monza | 10 | Footwork FA15 | | 17 | NS | kolizja z Zanardim | | Estoril | 10 | Footwork FA15 | | 16 | 9 | | | Jerez | 10 | Footwork FA15 | | 8 | 11 | | | Suzuka | 10 | Footwork FA15 | | 12 | NS | wypadek | | Adelaide | 10 | Footwork FA15 | | 21 | NS | wyciek oleju | |
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 9 | Footwork FA16 | | 13 | NS | silnik | | Buenos Aires | 9 | Footwork FA16 | | 12 | NS | elektryka | | Imola | 9 | Footwork FA16 | | 11 | 13 | | | Catalunya | 9 | Footwork FA16 | | 14 | 11 | | | Monte Carlo | 9 | Footwork FA16 | | 13 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 9 | Footwork FA16 | | 13 | 6 | | | Magny-Cours | 9 | Footwork FA16 | | 16 | 14 | | | Aida | 9 | Footwork FA16 | | 19 | NS | silnik | | Suzuka | 9 | Footwork FA16 | | 14 | NS | poślizg | | Adelaide | 9 | Footwork FA16 | | 13 | 3 | | |
Sezon 1997 | |
| Catalunya | 17 | Sauber C16 | | 13 | 14 | | | Gilles Villeneuve | 17 | Sauber C16 | | 18 | 10 | | | Hungaroring | 17 | Sauber C16 | | 15 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 17 | Sauber C16 | | 13 | 9 | | | Monza | 17 | Sauber C16 | | 18 | 12 | | | Red Bull Ring | 17 | Sauber C16 | | 13 | 9 | | | Nürburgring | 17 | Sauber C16 | | 19 | 9 | | | Suzuka | 17 | Sauber C16 | | 18 | NW | kontuzja |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|