Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
103 lata temu G. Crossley
98 lat temu R. Schroeder
24 lata temu Y. Tsunoda
|
|
Zmarli:
33 lata temu F. Riess
|
| |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1970 | |
| Brands Hatch | 28 | Lotus 49C | | 21 | 8 | | | Hockenheim | 17 | Lotus 49C | | 13 | 4 | | | Red Bull Ring | 8 | Lotus 49C | | 16 | 15 | | | Monza | 26 | Lotus 72C | | - | NW | wycofał się po wypadku Rindta | | Watkins Glen | 24 | Lotus 72C | | 3 | 1 | | | Mexico City | 24 | Lotus 72C | | 18 | NS | silnik | |
Sezon 1971 | |
| Kyalami | 2 | Lotus 72C | | 5 | NS | silnik | | Montjuich Park | 2 | Lotus 72C | | 14 | NS | silnik | | Monte Carlo | 1 | Lotus 72D | | 17 | 5 | | | Paul Ricard | 1 | Lotus 72D | | 17 | 3 | | | Silverstone | 1 | Lotus 72D | | 4 | 3 | | | Nürburgring | 8 | Lotus 72D | | 8 | NS | wyciek oleju | | Red Bull Ring | 2 | Lotus 72D | | 5 | 2 | | | Monza | 5 | Lotus 56B | | 18 | 8 | | | Mosport Park | 2 | Lotus 72D | | 4 | 7 | | | Watkins Glen | 2 | Lotus 72D | | 2 | NS | niesklasyfikowany | |
Sezon 1972 | |
| Buenos Aires | 11 | Lotus 72D | | 5 | NS | zawieszenie | | Kyalami | 8 | Lotus 72D | | 3 | 2 | | | Járama | 5 | Lotus 72D | | 3 | 1 | | | Monte Carlo | 8 | Lotus 72D | | 1 | 3 | | | Nivelles-Baulers | 32 | Lotus 72D | | 1 | 1 | | | Clermont-Ferrand | 1 | Lotus 72D | | 8 | 2 | | | Brands Hatch | 8 | Lotus 72D | | 2 | 1 | | | Nürburgring | 2 | Lotus 72D | | 3 | NS | skrzynia biegów | | Red Bull Ring | 31 | Lotus 72D | | 1 | 1 | | | Monza | 6 | Lotus 72D | | 6 | 1 | | | Mosport Park | 5 | Lotus 72D | | 4 | 11 | | | Watkins Glen | 10 | Lotus 72D | | 9 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1973 | |
| Buenos Aires | 2 | Lotus 72D | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Interlagos | 1 | Lotus 72D | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Kyalami | 1 | Lotus 72D | | 2 | 3 | (naj. okr.) | | Montjuich Park | 1 | Lotus 72E | | 7 | 1 | | | Zolder | 1 | Lotus 72E | | 9 | 3 | | | Monte Carlo | 1 | Lotus 72E | | 5 | 2 | (naj. okr.) | | Anderstorp | 1 | Lotus 72E | | 4 | 12 | układ przeniesienia napędu | | Paul Ricard | 1 | Lotus 72E | | 3 | NS | wypadek with Scheckterem | | Silverstone | 1 | Lotus 72E | | 5 | NS | układ przeniesienia napędu | | Zandvoort | 1 | Lotus 72E | | 16 | NS | kondycja fizyczna | | Nürburgring | 1 | Lotus 72E | | 14 | 6 | | | Monza | 1 | Lotus 72E | | 4 | 2 | | | Red Bull Ring | 1 | Lotus 72E | | 1 | 11 | układ paliwowy | | Mosport Park | 1 | Lotus 72E | | 5 | 2 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 1 | Lotus 72E | | 3 | 6 | | |
Sezon 1974 | |
| Buenos Aires | 5 | McLaren M23 | | 3 | 10 | | | Interlagos | 5 | McLaren M23 | | 1 | 1 | wyścig przerwany z powodu deszczu | | Kyalami | 5 | McLaren M23 | | 5 | 7 | | | Járama | 5 | McLaren M23 | | 4 | 3 | | | Nivelles-Baulers | 5 | McLaren M23 | | 4 | 1 | | | Monte Carlo | 5 | McLaren M23 | | 13 | 5 | | | Anderstorp | 5 | McLaren M23 | | 9 | 4 | | | Dijon-Prenois | 5 | McLaren M23 | | 5 | NS | silnik | | Brands Hatch | 5 | McLaren M23 | | 8 | 2 | | | Zandvoort | 5 | McLaren M23 | | 3 | 3 | | | Nürburgring | 5 | McLaren M23 | | 3 | NS | kolizja z Hulmem | | Red Bull Ring | 5 | McLaren M23 | | 3 | NS | silnik | | Monza | 5 | McLaren M23 | | 6 | 2 | | | Mosport Park | 5 | McLaren M23 | | 1 | 1 | | | Watkins Glen | 5 | McLaren M23 | | 8 | 4 | | |
Sezon 1975 | |
| Buenos Aires | 1 | McLaren M23 | | 5 | 1 | | | Interlagos | 1 | McLaren M23 | | 2 | 2 | | | Kyalami | 1 | McLaren M23 | | 11 | NS | niesklasyfikowany | | Montjuich Park | 1 | McLaren M23 | | 26 | NW | uznał, że tor jest niebezpieczny | | Monte Carlo | 1 | McLaren M23 | | 9 | 2 | | | Zolder | 1 | McLaren M23 | | 8 | 7 | | | Anderstorp | 1 | McLaren M23 | | 11 | 8 | | | Paul Ricard | 1 | McLaren M23 | | 10 | 4 | | | Silverstone | 1 | McLaren M23 | | 7 | 1 | wyścig przerwany z powodu deszczu i wypadków siedmiu bolidów | | Zandvoort | 1 | McLaren M23 | | 6 | NS | silnik | | Nürburgring | 1 | McLaren M23 | | 8 | NS | zawieszenie | | Red Bull Ring | 1 | McLaren M23 | | 3 | 9 | | | Monza | 1 | McLaren M23 | | 3 | 2 | | | Watkins Glen | 1 | McLaren M23 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1976 | |
| Interlagos | 30 | Copersucar FD04 | | 5 | 13 | | | Kyalami | 30 | Copersucar FD04 | | 21 | 17 | silnik | | Long Beach | 30 | Copersucar FD04 | | 16 | 6 | | | Járama | 30 | Copersucar FD04 | | 19 | NS | układ przeniesienia napędu | | Zolder | 30 | Copersucar FD04 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 30 | Copersucar FD04 | | 7 | 6 | | | Anderstorp | 30 | Copersucar FD04 | | 21 | NS | prowadzenie bolidu | | Paul Ricard | 30 | Copersucar FD04 | | 21 | NS | ciśnienie oleju | | Brands Hatch | 30 | Copersucar FD04 | | 21 | 6 | | | Nürburgring | 30 | Copersucar FD04 | | 20 | 13 | | | Red Bull Ring | 30 | Copersucar FD04 | | 17 | NS | kolizja z Brambillą | | Zandvoort | 30 | Copersucar FD04 | | 17 | NS | elektryka | | Monza | 30 | Copersucar FD04 | | 20 | 15 | | | Mosport Park | 30 | Copersucar FD04 | | 17 | NS | układ wydechowy | | Watkins Glen | 30 | Copersucar FD04 | | 15 | 9 | | | Fuji | 30 | Copersucar FD04 | | 23 | NS | wycofał się z powodu pogody | |
Sezon 1977 | |
| Buenos Aires | 28 | Copersucar FD04 | | 16 | 4 | | | Interlagos | 28 | Copersucar FD04 | | 16 | 4 | | | Kyalami | 28 | Copersucar FD04 | | 9 | 10 | | | Long Beach | 28 | Copersucar FD04 | | 7 | 5 | | | Járama | 28 | Copersucar FD04 | | 19 | 14 | | | Monte Carlo | 28 | Copersucar FD04 | | 18 | NS | silnik | | Zolder | 28 | Copersucar F5 | | 16 | NS | elektryka | | Anderstorp | 28 | Copersucar FD04 | | 18 | 18 | | | Dijon-Prenois | 28 | Copersucar F5 | | 22 | 11 | | | Silverstone | 28 | Copersucar F5 | | 22 | NS | przepustnica | | Hockenheim | 28 | Copersucar F5 | | NZ | - | | | Red Bull Ring | 28 | Copersucar F5 | | 23 | 11 | | | Zandvoort | 28 | Copersucar F5 | | 17 | 4 | | | Monza | 28 | Copersucar F5 | | NZ | - | | | Watkins Glen | 28 | Copersucar F5 | | 18 | 13 | | | Mosport Park | 28 | Copersucar F5 | | 19 | NS | silnik | |
Sezon 1978 | |
| Buenos Aires | 14 | Copersucar F5A | | 17 | 9 | | | Jacarepaguá | 14 | Copersucar F5A | | 7 | 2 | | | Kyalami | 14 | Copersucar F5A | | 15 | NS | układ przeniesienia napędu | | Long Beach | 14 | Copersucar F5A | | 15 | 8 | | | Monte Carlo | 14 | Copersucar F5A | | 20 | 9 | | | Zolder | 14 | Copersucar F5A | | 15 | NS | kolizja z Ickxem | | Járama | 14 | Copersucar F5A | | 15 | NS | przepustnica | | Anderstorp | 14 | Copersucar F5A | | 13 | 6 | | | Paul Ricard | 14 | Copersucar F5A | | 15 | NS | zawieszenie | | Brands Hatch | 14 | Copersucar F5A | | 11 | NS | silnik | | Hockenheim | 14 | Copersucar F5A | | 10 | 4 | | | Red Bull Ring | 14 | Copersucar F5A | | 6 | 4 | | | Zandvoort | 14 | Copersucar F5A | | 10 | 5 | | | Monza | 14 | Copersucar F5A | | 13 | 8 | | | Watkins Glen | 14 | Copersucar F5A | | 13 | 5 | | | Gilles Villeneuve | 14 | Copersucar F5A | | 6 | NS | kolizja ze Stuckiem | |
Sezon 1979 | |
| Buenos Aires | 14 | Copersucar F5A | | 11 | 6 | | | Interlagos | 14 | Copersucar F5A | | 9 | 11 | | | Kyalami | 14 | Copersucar F6 | | 18 | 13 | | | Long Beach | 14 | Copersucar F5A | | 16 | NS | układ przeniesienia napędu | | Járama | 14 | Copersucar F5A | | 19 | 11 | | | Zolder | 14 | Copersucar F5A | | 23 | 9 | | | Monte Carlo | 14 | Copersucar F5A | | 17 | NS | silnik | | Dijon-Prenois | 14 | Copersucar F5A | | 18 | NS | silnik | | Silverstone | 14 | Copersucar F5A | | 22 | NS | silnik | | Hockenheim | 14 | Copersucar F6A | | 22 | NS | elektryka | | Red Bull Ring | 14 | Copersucar F6A | | 19 | NS | hamulce | | Zandvoort | 14 | Copersucar F6A | | 21 | NS | elektryka | | Monza | 14 | Copersucar F6A | | 20 | 8 | | | Gilles Villeneuve | 14 | Copersucar F6A | | 15 | 8 | | | Watkins Glen | 14 | Copersucar F6A | | 23 | 7 | | |
Sezon 1980 | |
| Buenos Aires | 20 | Fittipaldi F7 | | 24 | NS | niesklasyfikowany | | Interlagos | 20 | Fittipaldi F7 | | 19 | 15 | | | Kyalami | 20 | Fittipaldi F7 | | 18 | 8 | | | Long Beach | 20 | Fittipaldi F7 | | 24 | 3 | | | Zolder | 20 | Fittipaldi F7 | | 24 | NS | elektryka | | Monte Carlo | 20 | Fittipaldi F7 | | 18 | 6 | | | Paul Ricard | 20 | Fittipaldi F7 | | 24 | 13 | silnik | | Brands Hatch | 20 | Fittipaldi F8 | | 22 | 12 | | | Hockenheim | 20 | Fittipaldi F8 | | 12 | NS | hamulce | | Red Bull Ring | 20 | Fittipaldi F8 | | 23 | 11 | | | Zandvoort | 20 | Fittipaldi F8 | | 21 | NS | hamulce | | Imola | 20 | Fittipaldi F8 | | 15 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 20 | Fittipaldi F8 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Watkins Glen | 20 | Fittipaldi F8 | | 19 | NS | zawieszenie |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|