Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
95 lat temu P. Broeker
65 lat temu L. Perez-Sala
81 lat temu A. Rollinson
|
|
Zmarli:
67 lat temu K. Andrews
38 lat temu E. de Angelis
14 lata temu L. Kessel
13 lata temu P. Lovely
71 lat temu C. Miller
|
| |
|
Derek Warwick | Ostatni reprezentowany zespół: Footwork | | |
| |
Narodowość: | | Wielka Brytania |
|
Data urodzenia: | 27 sierpnia 1954 (69 lat temu) |
Miejsce urodzenia: | Alresford, Hampshire |
|
Stan cywilny: | Żonaty z Rhondą |
Imiona dzieci: | - |
Wzrost: | - |
Waga: | - |
Ważniejsze tytuły mistrzowskie poza F1: | - |
Testy w Formule 1: | - |
|
Pierwsze zgłoszenie: | GP San Marino - 3 maja 1981 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Australii - 7 listopada 1993 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1981 | |
| Imola | 36 | Toleman TG181 | | NZ | - | | | Zolder | 36 | Toleman TG181 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 36 | Toleman TG181 | | NP | - | | | Járama | 36 | Toleman TG181 | | NZ | - | | | Dijon-Prenois | 36 | Toleman TG181 | | NZ | - | | | Silverstone | 36 | Toleman TG181 | | NZ | - | | | Hockenheim | 36 | Toleman TG181 | | NZ | - | | | Red Bull Ring | 36 | Toleman TG181 | | NZ | - | | | Zandvoort | 36 | Toleman TG181 | | NZ | - | | | Monza | 36 | Toleman TG181 | | NZ | - | | | Gilles Villeneuve | 36 | Toleman TG181 | | NZ | - | | | Caesars Palace | 36 | Toleman TG181 | | 22 | NS | skrzynia biegów | |
Sezon 1982 | |
| Kyalami | 35 | Toleman TG181C | | 14 | NS | wypadek | | Jacarepaguá | 35 | Toleman TG181C | | NZ | - | | | Long Beach | 35 | Toleman TG181C | | NP | - | | | Imola | 35 | Toleman TG181C | | 8 | NW | elektryka | | Zolder | 35 | Toleman TG181C | | 19 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monte Carlo | 35 | Toleman TG181C | | NZ | - | | | Zandvoort | 35 | Toleman TG181C | | 13 | NS | wyciek oleju (naj. okr.) | | Brands Hatch | 35 | Toleman TG181C | | 16 | NS | półoś napędowa | | Paul Ricard | 35 | Toleman TG181C | | 14 | 15 | | | Hockenheim | 35 | Toleman TG181C | | 14 | 10 | | | Red Bull Ring | 35 | Toleman TG181C | | 15 | NS | zawieszenie | | Dijon-Prenois | 35 | Toleman TG181C | | 21 | NS | silnik | | Monza | 35 | Toleman TG183 | | 16 | NS | poślizg/kolizja z Hentonem | | Caesars Palace | 35 | Toleman TG183 | | 10 | NS | zapłon | |
Sezon 1983 | |
| Jacarepaguá | 35 | Toleman TG183B | | 5 | 8 | | | Long Beach | 35 | Toleman TG183B | | 6 | NS | pęknięta opona/poślizg | | Paul Ricard | 35 | Toleman TG183B | | 9 | NS | układ chłodzenia/silnik | | Imola | 35 | Toleman TG183B | | 14 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 35 | Toleman TG183B | | 10 | NS | kolizja z Surerem | | Spa-Francorchamps | 35 | Toleman TG183B | | 22 | 7 | | | Detroit | 35 | Toleman TG183B | | 9 | NS | wyciek wody/silnik | | Gilles Villeneuve | 35 | Toleman TG183B | | 12 | NS | turbo | | Silverstone | 35 | Toleman TG183B | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 35 | Toleman TG183B | | 9 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 35 | Toleman TG183B | | 10 | NS | turbo | | Zandvoort | 35 | Toleman TG183B | | 7 | 4 | | | Monza | 35 | Toleman TG183B | | 12 | 6 | | | Brands Hatch | 35 | Toleman TG183B | | 11 | 5 | | | Kyalami | 35 | Toleman TG183B | | 13 | 4 | | |
Sezon 1984 | |
| Jacarepaguá | 16 | Renault RE50 | | 3 | NS | kolizja z Laudą/zawieszenie | | Kyalami | 16 | Renault RE50 | | 9 | 3 | | | Zolder | 16 | Renault RE50 | | 4 | 2 | | | Imola | 16 | Renault RE50 | | 4 | 4 | | | Dijon-Prenois | 16 | Renault RE50 | | 7 | NS | kolizja z Surerem | | Monte Carlo | 16 | Renault RE50 | | 5 | NS | kolizja z Tambayem | | Gilles Villeneuve | 16 | Renault RE50 | | 4 | NS | podwozie | | Detroit | 16 | Renault RE50 | | 6 | NS | skrzynia biegów (naj. okr.) | | Dallas | 16 | Renault RE50 | | 3 | NS | poślizg | | Brands Hatch | 16 | Renault RE50 | | 6 | 2 | | | Hockenheim | 16 | Renault RE50 | | 3 | 3 | | | Red Bull Ring | 16 | Renault RE50 | | 6 | NS | silnik | | Zandvoort | 16 | Renault RE50 | | 4 | NS | poślizg | | Monza | 16 | Renault RE50 | | 12 | NS | ciśnienie oleju | | Nürburgring | 16 | Renault RE50 | | 7 | 11 | przegrzanie | | Estoril | 16 | Renault RE50 | | 9 | NS | skrzynia biegów | |
Sezon 1985 | |
| Jacarepaguá | 16 | Renault RE60 | | 10 | 10 | | | Estoril | 16 | Renault RE60 | | 6 | 7 | | | Imola | 16 | Renault RE60 | | 14 | 10 | brak paliwa | | Monte Carlo | 16 | Renault RE60 | | 10 | 5 | | | Gilles Villeneuve | 16 | Renault RE60 | | 6 | NS | wypadek | | Detroit | 16 | Renault RE60 | | 6 | NS | układ przeniesienia napędu | | Paul Ricard | 16 | Renault RE60 | | 10 | 7 | | | Silverstone | 16 | Renault RE60B | | 12 | 5 | | | Nürburgring | 16 | Renault RE60B | | 20 | NS | zapłon | | Red Bull Ring | 16 | Renault RE60B | | 13 | NS | silnik | | Zandvoort | 16 | Renault RE60B | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 16 | Renault RE60B | | 12 | NS | układ przeniesienia napędu | | Spa-Francorchamps | 16 | Renault RE60B | | 14 | 6 | | | Brands Hatch | 16 | Renault RE60B | | 8 | NS | wtrysk | | Adelaide | 16 | Renault RE60B | | 12 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1986 | |
| Gilles Villeneuve | 8 | Brabham BT55 | | 10 | NS | silnik | | Detroit | 8 | Brabham BT55 | | 15 | 10 | | | Paul Ricard | 8 | Brabham BT55 | | 14 | 9 | | | Brands Hatch | 8 | Brabham BT55 | | 9 | 8 | | | Hockenheim | 8 | Brabham BT55 | | 20 | 7 | | | Hungaroring | 8 | Brabham BT55 | | 19 | NS | kolizja z Alboreto | | Red Bull Ring | 8 | Brabham BT55 | | 10 | NW | bolid poprowadził Patrese | | Monza | 8 | Brabham BT55 | | 7 | NS | poślizg | | Estoril | 8 | Brabham BT55 | | 12 | NS | elektryka | | Mexico City | 8 | Brabham BT55 | | 7 | NS | silnik | | Adelaide | 8 | Brabham BT55 | | 20 | NS | hamulce | |
Sezon 1987 | |
| Jacarepaguá | 17 | Arrows A10 | | 8 | NS | silnik | | Imola | 17 | Arrows A10 | | 10 | 11 | brak paliwa | | Spa-Francorchamps | 17 | Arrows A10 | | 12 | NS | chłodzenie/przegrzanie | | Monte Carlo | 17 | Arrows A10 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Detroit | 17 | Arrows A10 | | 10 | NS | wypadek | | Paul Ricard | 17 | Arrows A10 | | 10 | NS | turbo | | Silverstone | 17 | Arrows A10 | | 13 | 5 | | | Hockenheim | 17 | Arrows A10 | | 13 | NS | turbo | | Hungaroring | 17 | Arrows A10 | | 9 | 6 | | | Red Bull Ring | 17 | Arrows A10 | | 11 | NS | silnik | | Monza | 17 | Arrows A10 | | 12 | NS | elektryka | | Estoril | 17 | Arrows A10 | | 12 | 13 | | | Jerez | 17 | Arrows A10 | | 12 | 10 | | | Mexico City | 17 | Arrows A10 | | 11 | NS | kolizja z Nakajimą | | Suzuka | 17 | Arrows A10 | | 13 | 10 | | | Adelaide | 17 | Arrows A10 | | 12 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1988 | |
| Jacarepaguá | 17 | Arrows A10B | | 11 | 4 | | | Imola | 17 | Arrows A10B | | 14 | 9 | | | Monte Carlo | 17 | Arrows A10B | | 7 | 4 | | | Mexico City | 17 | Arrows A10B | | 9 | 5 | | | Gilles Villeneuve | 17 | Arrows A10B | | 16 | 7 | | | Detroit | 17 | Arrows A10B | | 9 | NS | poślizg | | Paul Ricard | 17 | Arrows A10B | | 11 | NS | poślizg | | Silverstone | 17 | Arrows A10B | | 9 | 6 | | | Hockenheim | 17 | Arrows A10B | | 12 | 7 | | | Hungaroring | 17 | Arrows A10B | | 12 | NS | hamulce | | Spa-Francorchamps | 17 | Arrows A10B | | 10 | 5 | | | Monza | 17 | Arrows A10B | | 6 | 4 | | | Estoril | 17 | Arrows A10B | | 10 | 4 | | | Jerez | 17 | Arrows A10B | | 17 | NS | wypadek/podwozie | | Suzuka | 17 | Arrows A10B | | 7 | NS | poślizg | | Adelaide | 17 | Arrows A10B | | 7 | NS | silnik | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 9 | Arrows A11 | | 8 | 5 | | | Imola | 9 | Arrows A11 | | 12 | 5 | | | Monte Carlo | 9 | Arrows A11 | | 6 | NS | elektryka/pożar | | Mexico City | 9 | Arrows A11 | | 10 | NS | elektryka | | Phoenix | 9 | Arrows A11 | | 10 | NS | kolizja z de Cesarisem/zawieszenie | | Gilles Villeneuve | 9 | Arrows A11 | | 12 | NS | silnik | | Silverstone | 9 | Arrows A11 | | 19 | 9 | | | Hockenheim | 9 | Arrows A11 | | 17 | 6 | | | Hungaroring | 9 | Arrows A11 | | 9 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 9 | Arrows A11 | | 10 | 6 | | | Monza | 9 | Arrows A11 | | 16 | NS | układ paliwowy | | Estoril | 9 | Arrows A11 | | 22 | NS | wypadek | | Jerez | 9 | Arrows A11 | | 16 | 9 | | | Suzuka | 9 | Arrows A11 | | 25 | 6 | | | Adelaide | 9 | Arrows A11 | | 20 | NS | silnik/poślizg | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 11 | Lotus 102 | | 24 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 11 | Lotus 102 | | 24 | NS | elektryka | | Imola | 11 | Lotus 102 | | 10 | 7 | | | Monte Carlo | 11 | Lotus 102 | | 13 | NS | hamulce/poślizg | | Gilles Villeneuve | 11 | Lotus 102 | | 11 | 6 | | | Mexico City | 11 | Lotus 102 | | 11 | 10 | | | Paul Ricard | 11 | Lotus 102 | | 16 | 11 | | | Silverstone | 11 | Lotus 102 | | 16 | NS | silnik | | Hockenheim | 11 | Lotus 102 | | 16 | 8 | | | Hungaroring | 11 | Lotus 102 | | 11 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 11 | Lotus 102 | | 18 | 11 | | | Monza | 11 | Lotus 102 | | 12 | NS | sprzęgło | | Estoril | 11 | Lotus 102 | | 21 | NS | przepustnica | | Jerez | 11 | Lotus 102 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Suzuka | 11 | Lotus 102 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Adelaide | 11 | Lotus 102 | | 11 | NS | skrzynia biegów | |
Sezon 1993 | |
| Kyalami | 9 | Footwork FA13B | | 22 | 7 | poślizg | | Interlagos | 9 | Footwork FA13B | | 18 | 9 | | | Donington Park | 9 | Footwork FA14 | | 14 | NS | skrzynia biegów | | Imola | 9 | Footwork FA14 | | 15 | NS | poślizg | | Catalunya | 9 | Footwork FA14 | | 16 | 13 | | | Monte Carlo | 9 | Footwork FA14 | | 12 | NS | przepustnica | | Gilles Villeneuve | 9 | Footwork FA14 | | 18 | 16 | | | Magny-Cours | 9 | Footwork FA14 | | 15 | 13 | | | Silverstone | 9 | Footwork FA14 | | 8 | 6 | | | Hockenheim | 9 | Footwork FA14 | | 11 | 17 | | | Hungaroring | 9 | Footwork FA14 | | 9 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 9 | Footwork FA14 | | 7 | NS | elektryka | | Monza | 9 | Footwork FA14 | | 11 | NS | kolizja z Suzukim | | Estoril | 9 | Footwork FA14 | | 9 | 15 | wyeliminowany przez Patrese | | Suzuka | 9 | Footwork FA14 | | 7 | 14 | kolizja z Irvine'em/poślizg | | Adelaide | 9 | Footwork FA14 | | 17 | 10 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|