Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
90 lat temu P. Driver
111 lat temu T. Helfrich
97 lat temu A. Scott Brown
|
|
Zmarli:
30 lat temu D. Hamilton
12 lata temu L. Leston
64 lata temu H. Schell
|
| |
|
Dan Gurney | Ostatni reprezentowany zespół: McLaren | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1959 | |
| Reims | 28 | Ferrari Dino 246 | | 12 | NS | chłodnica | | AVUS | 6 | Ferrari Dino 246 | | 3 | 2 | | | Monsanto Park | 16 | Ferrari Dino 246 | | 6 | 3 | | | Monza | 36 | Ferrari Dino 246 | | 4 | 4 | | |
Sezon 1960 | |
| Monte Carlo | 4 | BRM P48 | | 14 | 10 | zawieszenie | | Zandvoort | 15 | BRM P48 | | 6 | NS | hamulce/wypadek | | Spa-Francorchamps | 8 | BRM P48 | | 11 | NS | silnik | | Reims | 10 | BRM P48 | | 7 | NS | silnik | | Silverstone | 5 | BRM P48 | | 6 | 10 | | | Porto | 24 | BRM P48 | | 2 | NS | silnik | | Riverside | 16 | BRM P48 | | 3 | NS | przegrzanie | |
Sezon 1961 | |
| Monte Carlo | 4 | Porsche 718 | | 10 | 5 | | | Zandvoort | 7 | Porsche 787 | | 6 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 20 | Porsche 718 | | 10 | 6 | | | Reims | 12 | Porsche 718 | | 9 | 2 | | | Aintree | 10 | Porsche 718 | | 12 | 7 | | | Nürburgring | 9 | Porsche 718 | | 7 | 7 | | | Monza | 46 | Porsche 718 | | 12 | 2 | | | Watkins Glen | 12 | Porsche 718 | | 7 | 2 | | |
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 12 | Porsche 804 | | 8 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 4 | Porsche 804 | | 5 | NS | wypadek | | Spa-Francorchamps | 23 | Lotus 24 | | - | NW | nieprzygotowany bolid | | Rouen-les-Essarts | 30 | Porsche 804 | | 6 | 1 | | | Aintree | 8 | Porsche 804 | | 6 | 9 | | | Nürburgring | 7 | Porsche 804 | | 1 | 3 | | | Monza | 16 | Porsche 804 | | 7 | 13 | dyferencjał | | Watkins Glen | 10 | Porsche 804 | | 4 | 5 | | |
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 4 | Brabham BT7 | | 6 | NS | dyferencjał | | Spa-Francorchamps | 18 | Brabham BT7 | | 2 | 3 | | | Zandvoort | 18 | Brabham BT7 | | 14 | 2 | | | Reims | 8 | Brabham BT7 | | 3 | 5 | | | Silverstone | 9 | Brabham BT7 | | 2 | NS | silnik | | Nürburgring | 10 | Brabham BT7 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 24 | Brabham BT7 | | 5 | 14 | układ paliwowy | | Watkins Glen | 6 | Brabham BT7 | | 6 | NS | podwozie | | Mexico City | 6 | Brabham BT7 | | 4 | 6 | | | East London | 9 | Brabham BT7 | | 3 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 6 | Brabham BT7 | | 5 | NS | skrzynia biegów | | Zandvoort | 16 | Brabham BT7 | | 1 | NS | układ kierowniczy | | Spa-Francorchamps | 15 | Brabham BT7 | | 1 | 6 | brak paliwa (naj. okr.) | | Rouen-les-Essarts | 22 | Brabham BT7 | | 2 | 1 | | | Brands Hatch | 6 | Brabham BT7 | | 3 | 13 | | | Nürburgring | 5 | Brabham BT7 | | 3 | 10 | | | Zeltweg | 5 | Brabham BT7 | | 4 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | | Monza | 16 | Brabham BT7 | | 2 | 10 | | | Watkins Glen | 6 | Brabham BT7 | | 3 | NS | ciśnienie oleju | | Mexico City | 6 | Brabham BT7 | | 2 | 1 | | |
Sezon 1965 | |
| East London | 8 | Brabham BT11 | | 9 | NS | zapłon | | Spa-Francorchamps | 15 | Brabham BT11 | | 5 | 10 | | | Clermont-Ferrand | 14 | Brabham BT11 | | 5 | NS | silnik | | Silverstone | 7 | Brabham BT11 | | 7 | 6 | | | Zandvoort | 16 | Brabham BT11 | | 5 | 3 | | | Nürburgring | 5 | Brabham BT11 | | 5 | 3 | | | Monza | 12 | Brabham BT11 | | 9 | 3 | | | Watkins Glen | 8 | Brabham BT11 | | 8 | 2 | | | Mexico City | 8 | Brabham BT11 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1966 | |
| Spa-Francorchamps | 27 | Eagle T1G | | 15 | NS | niesklasyfikowany | | Reims | 26 | Eagle T1G | | 14 | 5 | | | Brands Hatch | 16 | Eagle T1G | | 3 | NS | silnik | | Zandvoort | 10 | Eagle T1G | | 4 | NS | wyciek oleju | | Nürburgring | 12 | Eagle T1G | | 8 | 7 | elektryka | | Monza | 30 | Eagle T1G | | 19 | NS | silnik | | Watkins Glen | 15 | Eagle T1G | | 14 | NS | sprzęgło | | Mexico City | 15 | Eagle T1G | | 9 | 5 | | |
Sezon 1967 | |
| Kyalami | 9 | Eagle T1G | | 11 | NS | zawieszenie | | Monte Carlo | 23 | Eagle T1G | | 7 | NS | pompa paliwowa | | Zandvoort | 15 | Eagle T1G | | 2 | NS | wtrysk | | Spa-Francorchamps | 36 | Eagle T1G | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Le Mans | 9 | Eagle T1G | | 3 | NS | wyciek paliwa | | Silverstone | 9 | Eagle T1G | | 5 | NS | sprzęgło | | Nürburgring | 9 | Eagle T1G | | 4 | NS | półoś napędowa (naj. okr.) | | Mosport Park | 10 | Eagle T1G | | 5 | 3 | | | Monza | 8 | Eagle T1G | | 5 | NS | silnik | | Watkins Glen | 11 | Eagle T1G | | 3 | NS | zawieszenie | | Mexico City | 11 | Eagle T1G | | 3 | NS | chłodnica | |
Sezon 1968 | |
| Kyalami | 6 | Eagle T1G | | 12 | NS | wyciek oleju | | Monte Carlo | 19 | Eagle T1G | | 16 | NS | zapłon | | Zandvoort | 18 | Brabham BT24 | | 12 | NS | przepustnica | | Brands Hatch | 24 | Eagle T1G | | 6 | NS | pompa paliwowa | | Nürburgring | 14 | Eagle T1G | | 10 | 9 | | | Monza | 21 | Eagle T1G | | 12 | NS | ciśnienie oleju/silnik | | Mont-Tremblant | 11 | McLaren M7A | | 4 | NS | przegrzanie/ciśnienie oleju | | Watkins Glen | 14 | McLaren M7A | | 7 | 4 | | | Mexico City | 14 | McLaren M7A | | 5 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1970 | |
| Zandvoort | 32 | McLaren M14A | | 19 | NS | silnik | | Clermont-Ferrand | 17 | McLaren M14A | | 17 | 6 | | | Brands Hatch | 10 | McLaren M14A | | 11 | NS | ciśnienie oleju |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|