Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
77 lat temu A. Sutcliffe
|
| |
|
Bertrand Gachot | Ostatni reprezentowany zespół: Pacific | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 37 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Imola | 37 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Monte Carlo | 37 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Mexico City | 37 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Phoenix | 37 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Gilles Villeneuve | 37 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Paul Ricard | 37 | Onyx ORE-1 | | 11 | 13 | silnik | | Silverstone | 37 | Onyx ORE-1 | | 21 | 12 | | | Hockenheim | 37 | Onyx ORE-1 | | NZ | - | | | Hungaroring | 37 | Onyx ORE-1 | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 37 | Onyx ORE-1 | | 23 | NS | łożysko koła/poślizg | | Monza | 37 | Onyx ORE-1 | | 22 | NS | chłodnica/poślizg | | Suzuka | 39 | Rial ARC2 | | NZ | - | | | Adelaide | 39 | Rial ARC2 | | NZ | - | | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 31 | Coloni C3B | | NP | - | | | Interlagos | 31 | Coloni C3B | | NP | - | | | Imola | 31 | Coloni C3B | | NP | - | | | Monte Carlo | 31 | Coloni C3B | | NP | - | | | Gilles Villeneuve | 31 | Coloni C3B | | NP | - | | | Mexico City | 31 | Coloni C3B | | NP | - | | | Paul Ricard | 31 | Coloni C3B | | NP | - | | | Silverstone | 31 | Coloni C3B | | NP | - | | | Hockenheim | 31 | Coloni C3C | | NP | - | | | Hungaroring | 31 | Coloni C3C | | NP | - | | | Spa-Francorchamps | 31 | Coloni C3C | | NZ | - | | | Monza | 31 | Coloni C3C | | NZ | - | | | Estoril | 31 | Coloni C3C | | NZ | - | | | Jerez | 31 | Coloni C3C | | NZ | - | | | Suzuka | 31 | Coloni C3C | | NZ | - | | | Adelaide | 31 | Coloni C3C | | NZ | - | | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 32 | Jordan 191 | | 14 | 10 | silnik | | Interlagos | 32 | Jordan 191 | | 10 | 13 | układ paliwowy | | Imola | 32 | Jordan 191 | | 12 | NS | poślizg/zawieszenie | | Monte Carlo | 32 | Jordan 191 | | 24 | 8 | | | Gilles Villeneuve | 32 | Jordan 191 | | 14 | 5 | | | Mexico City | 32 | Jordan 191 | | 20 | NS | poślizg | | Magny-Cours | 32 | Jordan 191 | | 19 | NS | poślizg | | Silverstone | 32 | Jordan 191 | | 17 | 6 | | | Hockenheim | 32 | Jordan 191 | | 11 | 6 | | | Hungaroring | 32 | Jordan 191 | | 16 | 9 | (naj. okr.) | | Adelaide | 29 | Lola 91 | | NZ | - | | |
Sezon 1992 | |
| Kyalami | 29 | Venturi LC92 | | 22 | NS | sterowanie | | Mexico City | 29 | Venturi LC92 | | 13 | 11 | | | Interlagos | 29 | Venturi LC92 | | 18 | NS | tylne zawieszenie | | Catalunya | 29 | Venturi LC92 | | 24 | NS | silnik | | Imola | 29 | Venturi LC92 | | 19 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 29 | Venturi LC92 | | 15 | 6 | | | Gilles Villeneuve | 29 | Venturi LC92 | | 19 | ZD | start na "popych" po wypadku | | Magny-Cours | 29 | Venturi LC92 | | 13 | NS | kolizja z Suzukim | | Silverstone | 29 | Venturi LC92 | | 11 | NS | łożysko tylnego koła | | Hockenheim | 29 | Venturi LC92 | | 25 | 14 | | | Hungaroring | 29 | Venturi LC92 | | 15 | NS | kolizja z Suzukim/złamane skrzydło | | Spa-Francorchamps | 29 | Venturi LC92 | | 20 | 18 | poślizg | | Monza | 29 | Venturi LC92 | | 10 | NS | silnik | | Estoril | 29 | Venturi LC92 | | 13 | NS | silnik | | Suzuka | 29 | Venturi LC92 | | 18 | NS | kolizja z Katayamą | | Adelaide | 29 | Venturi LC92 | | 21 | NS | układ paliwowy | |
Sezon 1994 | |
| Interlagos | 34 | Pacific PR01 | | 25 | NS | kolizja z Berettą/poślizg | | Aida | 34 | Pacific PR01 | | NZ | - | | | Imola | 34 | Pacific PR01 | | 25 | NS | ciśnienie oleju/silnik | | Monte Carlo | 34 | Pacific PR01 | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 34 | Pacific PR01 | | 25 | NS | tylne skrzydło | | Gilles Villeneuve | 34 | Pacific PR01 | | 26 | NS | ciśnienie oleju/silnik | | Magny-Cours | 34 | Pacific PR01 | | NZ | - | | | Silverstone | 34 | Pacific PR01 | | NZ | - | | | Hockenheim | 34 | Pacific PR01 | | NZ | - | | | Hungaroring | 34 | Pacific PR01 | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 34 | Pacific PR01 | | NZ | - | | | Monza | 34 | Pacific PR01 | | NZ | - | | | Estoril | 34 | Pacific PR01 | | NZ | - | | | Jerez | 34 | Pacific PR01 | | NZ | - | | | Suzuka | 34 | Pacific PR01 | | NZ | - | | | Adelaide | 34 | Pacific PR01 | | NZ | - | | |
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 16 | Pacific PR02 | | 20 | NS | skrzynia biegów | | Buenos Aires | 16 | Pacific PR02 | | 23 | NS | kolizja z Wendlingerem | | Imola | 16 | Pacific PR02 | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 16 | Pacific PR02 | | 24 | NS | zawór tankowania paliwa/pożar | | Monte Carlo | 16 | Pacific PR02 | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 16 | Pacific PR02 | | 20 | NS | bateria | | Magny-Cours | 16 | Pacific PR02 | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Silverstone | 16 | Pacific PR02 | | 21 | 12 | | | Aida | 16 | Pacific PR02 | | 24 | NS | skrzynia biegów | | Suzuka | 16 | Pacific PR02 | | 22 | NS | półoś napędowa | | Adelaide | 16 | Pacific PR02 | | 23 | 8 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|