Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
77 lat temu A. Sutcliffe
|
| |
|
Andrea de Cesaris | Ostatni reprezentowany zespół: Sauber | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1980 | |
| Gilles Villeneuve | 22 | Alfa Romeo 179 | | 8 | NS | silnik | | Watkins Glen | 22 | Alfa Romeo 179 | | 10 | NS | kolizja z Daly | |
Sezon 1981 | |
| Long Beach | 8 | McLaren M29F | | 22 | NS | kolizja z Prostem | | Jacarepaguá | 8 | McLaren M29F | | 20 | NS | silnik | | Buenos Aires | 8 | McLaren M29F | | 18 | 11 | | | Imola | 8 | McLaren M29F | | 14 | 6 | | | Zolder | 8 | McLaren M29F | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 8 | McLaren MP4/1 | | 11 | NS | kolizja z Prostem | | Járama | 8 | McLaren MP4/1 | | 14 | NS | wypadek | | Dijon-Prenois | 8 | McLaren MP4/1 | | 5 | 11 | | | Silverstone | 8 | McLaren MP4/1 | | 6 | NS | kolizja z Villeneuve'em | | Hockenheim | 8 | McLaren MP4/1 | | 10 | NS | wypadek | | Red Bull Ring | 8 | McLaren MP4/1 | | 18 | 8 | | | Zandvoort | 8 | McLaren MP4/1 | | 13 | NW | wycofany z wyścigu przez zespół | | Monza | 8 | McLaren MP4/1 | | 16 | 7 | pęknięta opona/wypadek | | Gilles Villeneuve | 8 | McLaren MP4/1 | | 13 | NS | poślizg | | Caesars Palace | 8 | McLaren MP4/1 | | 14 | 12 | | |
Sezon 1982 | |
| Kyalami | 22 | Alfa Romeo 179D | | 16 | 13 | | | Jacarepaguá | 22 | Alfa Romeo 182 | | 10 | NS | podwozie | | Long Beach | 22 | Alfa Romeo 182 | | 1 | NS | poślizg | | Imola | 22 | Alfa Romeo 182 | | 7 | NS | elektryka | | Zolder | 22 | Alfa Romeo 182 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 22 | Alfa Romeo 182 | | 7 | 3 | brak paliwa | | Detroit | 22 | Alfa Romeo 182 | | 2 | NS | układ przeniesienia napędu | | Gilles Villeneuve | 22 | Alfa Romeo 182 | | 9 | 6 | brak paliwa | | Zandvoort | 22 | Alfa Romeo 182 | | 9 | NS | elektryka | | Brands Hatch | 22 | Alfa Romeo 182 | | 11 | NS | elektryka | | Paul Ricard | 22 | Alfa Romeo 182 | | 7 | NS | pęknięta opona/poślizg | | Hockenheim | 22 | Alfa Romeo 182 | | 8 | NS | skrzynia biegów | | Red Bull Ring | 22 | Alfa Romeo 182 | | 11 | NS | kolizja z Giacomellim i Dalym | | Dijon-Prenois | 22 | Alfa Romeo 182 | | 5 | 10 | | | Monza | 22 | Alfa Romeo 182 | | 9 | 10 | | | Caesars Palace | 22 | Alfa Romeo 182 | | 18 | 9 | | |
Sezon 1983 | |
| Jacarepaguá | 22 | Alfa Romeo 183T | | WY | - | | | Long Beach | 22 | Alfa Romeo 183T | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Paul Ricard | 22 | Alfa Romeo 183T | | 7 | 12 | | | Imola | 22 | Alfa Romeo 183T | | 8 | NS | zapłon | | Monte Carlo | 22 | Alfa Romeo 183T | | 7 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 22 | Alfa Romeo 183T | | 3 | NS | wtrysk (naj. okr.) | | Detroit | 22 | Alfa Romeo 183T | | 8 | NS | turbo | | Gilles Villeneuve | 22 | Alfa Romeo 183T | | 8 | NS | silnik | | Silverstone | 22 | Alfa Romeo 183T | | 9 | 8 | | | Hockenheim | 22 | Alfa Romeo 183T | | 3 | 2 | | | Red Bull Ring | 22 | Alfa Romeo 183T | | 11 | NS | brak paliwa | | Zandvoort | 22 | Alfa Romeo 183T | | 8 | NS | silnik | | Monza | 22 | Alfa Romeo 183T | | 6 | NS | wypadek | | Brands Hatch | 22 | Alfa Romeo 183T | | 14 | 4 | | | Kyalami | 22 | Alfa Romeo 183T | | 9 | 2 | | |
Sezon 1984 | |
| Jacarepaguá | 26 | Ligier JS23 | | 14 | NS | skrzynia biegów | | Kyalami | 26 | Ligier JS23 | | 14 | 5 | | | Zolder | 26 | Ligier JS23 | | 13 | NS | wypadek | | Imola | 26 | Ligier JS23 | | 12 | 6 | brak paliwa | | Dijon-Prenois | 26 | Ligier JS23 | | 26 | 10 | | | Monte Carlo | 26 | Ligier JS23 | | 7 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 26 | Ligier JS23 | | 10 | NS | hamulce | | Detroit | 26 | Ligier JS23 | | 12 | NS | przegrzanie | | Dallas | 26 | Ligier JS23 | | 16 | NS | wypadek | | Brands Hatch | 26 | Ligier JS23 | | 19 | 10 | | | Hockenheim | 26 | Ligier JS23 | | 11 | 7 | | | Red Bull Ring | 26 | Ligier JS23 | | 18 | NS | wtrysk | | Zandvoort | 26 | Ligier JS23 | | 14 | NS | silnik | | Monza | 26 | Ligier JS23 | | 16 | NS | silnik | | Nürburgring | 26 | Ligier JS23B | | 17 | 7 | | | Estoril | 26 | Ligier JS23B | | 20 | 12 | | |
Sezon 1985 | |
| Jacarepaguá | 25 | Ligier JS25 | | 13 | NS | kolizja z Arnoux | | Estoril | 25 | Ligier JS25 | | 8 | NS | opony/prowadzenie bolidu | | Imola | 25 | Ligier JS25 | | 13 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 25 | Ligier JS25 | | 8 | 4 | | | Gilles Villeneuve | 25 | Ligier JS25 | | 15 | 14 | | | Detroit | 25 | Ligier JS25 | | 17 | 10 | | | Paul Ricard | 25 | Ligier JS25 | | 12 | NS | układ kierowniczy | | Silverstone | 25 | Ligier JS25 | | 7 | NS | sprzęgło | | Nürburgring | 25 | Ligier JS25 | | 14 | NS | wypadek/układ kierowniczy | | Red Bull Ring | 25 | Ligier JS25 | | 18 | NS | wypadek | | Zandvoort | 25 | Ligier JS25 | | 18 | NS | turbo | |
Sezon 1986 | |
| Jacarepaguá | 23 | Minardi M185B | | 22 | NS | turbo | | Jerez | 23 | Minardi M185B | | 24 | NS | dyferencjał | | Imola | 23 | Minardi M185B | | 23 | NS | silnik | | Monte Carlo | 23 | Minardi M185B | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 23 | Minardi M185B | | 19 | NS | brak paliwa | | Gilles Villeneuve | 23 | Minardi M185B | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Detroit | 23 | Minardi M185B | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Paul Ricard | 23 | Minardi M185B | | 23 | NS | turbo | | Brands Hatch | 23 | Minardi M185B | | 21 | NS | elektryka | | Hockenheim | 23 | Minardi M185B | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Hungaroring | 23 | Minardi M186 | | 20 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 23 | Minardi M186 | | 23 | NS | sprzęgło | | Monza | 23 | Minardi M186 | | 21 | NS | silnik | | Estoril | 23 | Minardi M186 | | 16 | NS | poślizg | | Mexico City | 23 | Minardi M186 | | 22 | 8 | | | Adelaide | 23 | Minardi M186 | | 11 | NS | gaśnica | |
Sezon 1987 | |
| Jacarepaguá | 8 | Brabham BT56 | | 13 | NS | dyferencjał | | Imola | 8 | Brabham BT56 | | 14 | NS | poślizg | | Spa-Francorchamps | 8 | Brabham BT56 | | 13 | 3 | | | Monte Carlo | 8 | Brabham BT56 | | 21 | NS | zawieszenie | | Detroit | 8 | Brabham BT56 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Paul Ricard | 8 | Brabham BT56 | | 11 | NS | turbo | | Silverstone | 8 | Brabham BT56 | | 9 | NS | turbo | | Hockenheim | 8 | Brabham BT56 | | 7 | NS | silnik | | Hungaroring | 8 | Brabham BT56 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Red Bull Ring | 8 | Brabham BT56 | | 10 | NS | silnik | | Monza | 8 | Brabham BT56 | | 10 | NS | zawieszenie | | Estoril | 8 | Brabham BT56 | | 13 | NS | wtrysk | | Jerez | 8 | Brabham BT56 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Mexico City | 8 | Brabham BT56 | | 10 | NS | incydent z Senną | | Suzuka | 8 | Brabham BT56 | | 10 | NS | silnik | | Adelaide | 8 | Brabham BT56 | | 10 | 8 | poślizg | |
Sezon 1988 | |
| Jacarepaguá | 22 | Rial ARC1 | | 14 | NS | silnik | | Imola | 22 | Rial ARC1 | | 16 | NS | zawieszenie | | Monte Carlo | 22 | Rial ARC1 | | 19 | NS | silnik | | Mexico City | 22 | Rial ARC1 | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 22 | Rial ARC1 | | 12 | 9 | brak paliwa | | Detroit | 22 | Rial ARC1 | | 12 | 4 | | | Paul Ricard | 22 | Rial ARC1 | | 12 | 10 | | | Silverstone | 22 | Rial ARC1 | | 14 | NS | sprzęgło | | Hockenheim | 22 | Rial ARC1 | | 14 | 13 | | | Hungaroring | 22 | Rial ARC1 | | 18 | NS | półoś napędowa | | Spa-Francorchamps | 22 | Rial ARC1 | | 19 | NS | kolizja z Arnoux | | Monza | 22 | Rial ARC1 | | 18 | NS | kolizja z Martinim/podwozie | | Estoril | 22 | Rial ARC1 | | 12 | NS | półoś napędowa | | Jerez | 22 | Rial ARC1 | | 23 | NS | silnik | | Suzuka | 22 | Rial ARC1 | | 14 | NS | przegrzanie | | Adelaide | 22 | Rial ARC1 | | 15 | 8 | brak paliwa | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 22 | Dallara BMS189 | | 15 | 13 | | | Imola | 22 | Dallara BMS189 | | 16 | 10 | | | Monte Carlo | 22 | Dallara BMS189 | | 10 | 13 | | | Mexico City | 22 | Dallara BMS189 | | 12 | NS | zawieszenie | | Phoenix | 22 | Dallara BMS189 | | 13 | 8 | | | Gilles Villeneuve | 22 | Dallara BMS189 | | 9 | 3 | | | Paul Ricard | 22 | Dallara BMS189 | | NZ | - | | | Silverstone | 22 | Dallara BMS189 | | 25 | NS | silnik | | Hockenheim | 22 | Dallara BMS189 | | 21 | 7 | | | Hungaroring | 22 | Dallara BMS189 | | 18 | NS | sprzęgło | | Spa-Francorchamps | 22 | Dallara BMS189 | | 18 | 11 | | | Monza | 22 | Dallara BMS189 | | 17 | NS | silnik | | Estoril | 22 | Dallara BMS189 | | 19 | NS | elektryka | | Jerez | 22 | Dallara BMS189 | | 15 | 7 | | | Suzuka | 22 | Dallara BMS189 | | 16 | 10 | | | Adelaide | 22 | Dallara BMS189 | | 9 | NS | poślizg | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 22 | Dallara BMS190 | | 3 | NS | silnik | | Interlagos | 22 | Dallara BMS190 | | 9 | NS | kolizja z Alesim | | Imola | 22 | Dallara BMS190 | | 17 | NS | łożysko koła | | Monte Carlo | 22 | Dallara BMS190 | | 12 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 22 | Dallara BMS190 | | 25 | NS | skrzynia biegów | | Mexico City | 22 | Dallara BMS190 | | 15 | 13 | | | Paul Ricard | 22 | Dallara BMS190 | | 21 | ZD | zbyt lekki bolid | | Silverstone | 22 | Dallara BMS190 | | 23 | NS | układ paliwowy | | Hockenheim | 22 | Dallara BMS190 | | NZ | - | | | Hungaroring | 22 | Dallara BMS190 | | 10 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 22 | Dallara BMS190 | | 20 | NS | silnik | | Monza | 22 | Dallara BMS190 | | 25 | 10 | | | Estoril | 22 | Dallara BMS190 | | 18 | NS | przepustnica/poślizg | | Jerez | 22 | Dallara BMS190 | | 17 | NS | silnik | | Suzuka | 22 | Dallara BMS190 | | 25 | NS | poślizg | | Adelaide | 22 | Dallara BMS190 | | 15 | NS | elektryka | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 33 | Jordan 191 | | NP | - | | | Interlagos | 33 | Jordan 191 | | 13 | NS | silnik | | Imola | 33 | Jordan 191 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 33 | Jordan 191 | | 10 | NS | przepustnica | | Gilles Villeneuve | 33 | Jordan 191 | | 11 | 4 | | | Mexico City | 33 | Jordan 191 | | 11 | 4 | | | Magny-Cours | 33 | Jordan 191 | | 13 | 6 | | | Silverstone | 33 | Jordan 191 | | 13 | NS | zawieszenie/poślizg | | Hockenheim | 33 | Jordan 191 | | 7 | 5 | | | Hungaroring | 33 | Jordan 191 | | 17 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 33 | Jordan 191 | | 11 | 13 | chłodnica/silnik | | Monza | 33 | Jordan 191 | | 14 | 7 | | | Estoril | 33 | Jordan 191 | | 14 | 8 | | | Catalunya | 33 | Jordan 191 | | 17 | NS | elektryka | | Suzuka | 33 | Jordan 191 | | 11 | NS | wypadek | | Adelaide | 33 | Jordan 191 | | 12 | 8 | | |
Sezon 1992 | |
| Kyalami | 4 | Tyrrell 020B | | 10 | NS | silnik | | Mexico City | 4 | Tyrrell 020B | | 11 | 5 | | | Interlagos | 4 | Tyrrell 020B | | 13 | NS | silnik | | Catalunya | 4 | Tyrrell 020B | | 11 | NS | ciśnienie oleju/poślizg | | Imola | 4 | Tyrrell 020B | | 14 | 14 | układ paliwowy | | Monte Carlo | 4 | Tyrrell 020B | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 4 | Tyrrell 020B | | 14 | 5 | | | Magny-Cours | 4 | Tyrrell 020B | | 19 | NS | poślizg | | Silverstone | 4 | Tyrrell 020B | | 18 | NS | zawieszenie/poślizg | | Hockenheim | 4 | Tyrrell 020B | | 20 | NS | silnik | | Hungaroring | 4 | Tyrrell 020B | | 19 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 4 | Tyrrell 020B | | 13 | 8 | | | Monza | 4 | Tyrrell 020B | | 21 | 6 | | | Estoril | 4 | Tyrrell 020B | | 12 | 9 | | | Suzuka | 4 | Tyrrell 020B | | 9 | 4 | | | Adelaide | 4 | Tyrrell 020B | | 7 | NS | silnik | |
Sezon 1993 | |
| Kyalami | 4 | Tyrrell 020C | | 23 | NS | układ przeniesienia napędu | | Interlagos | 4 | Tyrrell 020C | | 23 | NS | układ paliwowy | | Donington Park | 4 | Tyrrell 020C | | 25 | NS | skrzynia biegów | | Imola | 4 | Tyrrell 020C | | 18 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 4 | Tyrrell 020C | | 24 | ZD | start na "popych" | | Monte Carlo | 4 | Tyrrell 020C | | 19 | 10 | | | Gilles Villeneuve | 4 | Tyrrell 020C | | 19 | NS | wypadek | | Magny-Cours | 4 | Tyrrell 020C | | 25 | 15 | | | Silverstone | 4 | Tyrrell 021 | | 21 | NS | | | Hockenheim | 4 | Tyrrell 021 | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Hungaroring | 4 | Tyrrell 021 | | 22 | 11 | | | Spa-Francorchamps | 4 | Tyrrell 021 | | 17 | NS | silnik | | Monza | 4 | Tyrrell 021 | | 18 | 13 | ciśnienie oleju | | Estoril | 4 | Tyrrell 021 | | 17 | 12 | | | Suzuka | 4 | Tyrrell 021 | | 18 | NS | kolizja z Gounonem/pęknięta opona | | Adelaide | 4 | Tyrrell 021 | | 15 | 13 | | |
Sezon 1994 | |
| Imola | 15 | Jordan 194 | | 21 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 15 | Jordan 194 | | 14 | 4 | | | Gilles Villeneuve | 29 | Sauber C13 | | 14 | NS | ciśnienie oleju/silnik | | Magny-Cours | 29 | Sauber C13 | | 11 | 6 | | | Silverstone | 29 | Sauber C13 | | 18 | NS | silnik | | Hockenheim | 29 | Sauber C13 | | 18 | NS | wypadek/kolizja | | Hungaroring | 29 | Sauber C13 | | 17 | NS | kolizja z Morbidellim | | Spa-Francorchamps | 29 | Sauber C13 | | 15 | NS | zablokowana przepustnica/wypadek | | Monza | 29 | Sauber C13 | | 8 | NS | silnik | | Estoril | 29 | Sauber C13 | | 17 | NS | poślizg | | Jerez | 29 | Sauber C13 | | 18 | NS | przepustnica |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|