Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | wykonana przez Arrows konstrukcja skorupowa z włókna węglowego, zawiera boczne struktury uderzeniowe |
Zawieszenie: | | wewnętrzne niezależne zawieszenie aktywowane przez popychacze, ramiona z włókna węglowego, podwójne mocowania utwierdzające z przodu i z tyłu |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Arrows |
System chłodzenia: | | oddzielne olejowe i wodne chłodnice |
Hamulce: | | sześciotłokowe szczęki |
Elektronika: | | Arrows/Pi Sigma |
System paliwowy: | | Arrows/ATL |
Siedzenie: | | z włókna węglowego Arrows |
Kierownica: | | Arrows |
Instr. w kokpicie: | | system wyświetlania danych Arrows |
System gaśnic: | | jednobutelkowy Arrows |
Koła: | | z magnezu, 13 x 12 cali przednie, 13 x 13,7 cali tylne |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Przekładnia: | | półautomatyczna skrzynia biegów Arrows, obudowa z włókna węglowego, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna |
Sprzęgło: | | wielotarczowe z włókna węglowego Arrows |
Waga: | | 600 kg wliczając kierowcę, kamery lub balast |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1465 mm |
Tylny ślad: | | 1410 mm |
Rozstaw osi: | | 2995 mm |
Długość: | | 4430 mm |
Wysokość: | | 1000 mm |
Szerokość: | | 1798 mm |
|
•Statystyki bolidu Arrows A22 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2001 | |
| Albert Park | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 15 | 10 | 25 sekund kary za wyprzedzanie przy żółtej fladze | | Albert Park | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 18 | NS | poślizg | | Sepang | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 22 | NS | poślizg | | Sepang | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 18 | 7 | | | Interlagos | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 17 | NS | kolizja z Montoyą | | Interlagos | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 16 | NS | hydraulika | | Imola | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 16 | 10 | | | Imola | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 17 | NS | układ wydechowy | | Catalunya | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 16 | NS | ciśnienie paliwa | | Catalunya | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 17 | 12 | | | Red Bull Ring | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 15 | NS | hydraulika | | Red Bull Ring | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 16 | 6 | | | Monte Carlo | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 20 | 9 | | | Monte Carlo | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 19 | 8 | | | Gilles Villeneuve | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 13 | 10 | hamulce | | Gilles Villeneuve | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 17 | NS | silnik | | Nürburgring | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 18 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 19 | NS | silnik | | Magny-Cours | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 18 | 13 | | | Magny-Cours | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 20 | NS | silnik | | Silverstone | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 20 | 14 | | | Silverstone | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 17 | 10 | | | Hockenheim | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 20 | 9 | | | Hockenheim | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 19 | 8 | | | Hungaroring | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 20 | NS | poślizg | | Hungaroring | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 21 | 12 | | | Spa-Francorchamps | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 21 | 12 | | | Spa-Francorchamps | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 19 | 10 | | | Monza | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 18 | NS | wał korbowy | | Monza | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 19 | NS | ciśnienie paliwa | | Indianapolis | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 19 | 13 | | | Indianapolis | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 20 | NS | silnik | | Suzuka | 14 | J. Verstappen | Asiatech 001 3.0 V10 | | 21 | 15 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za wyprzedzenie na okr. formującym | | Suzuka | 15 | E. Bernoldi | Asiatech 001 3.0 V10 | | 20 | 14 | wystartował z boksów, kara 10-sekundowego postoju w boksach za ścięcie szykany |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|