Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Statystyki z 1980 | | | | |
Kierowcy |
|
|
|
Konstruktorzy |
|
|
|
Producenci opon |
|
|
|
Dostawcy silników |
|
|
|
Inne dane |
|
|
|
| | | | | P. | Konstruktor | Kierowca | | | | | | | | | | | | | | | Śred. |
|
|
1. | Williams Ford | A. Jones | 1 | 10 | 8 | 5 | 1 | 3 | 4 | 3 | 1 | 3 | 4 | 6 | 2 | 5 | 4,00 |
C. Reutemann | 10 | 4 | 6 | 7 | 4 | 2 | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4,57 |
R. Keegan | - | - | - | - | - | - | - | 18 | NZ | 20 | NZ | 21 | NZ | 15 | 18,50 |
G. Lees | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | NZ | - |
D. Wilson | - | - | - | - | - | - | - | NZ | - | - | - | - | - | - | - |
K. Cogan | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | NZ | - | - |
|
|
2. | Ligier Ford | D. Pironi | 3 | 2 | 5 | 9 | 2 | 1 | 3 | 1 | 7 | 6 | 15 | 13 | 3 | 7 | 5,50 |
J. Laffite | 2 | 5 | 4 | 13 | 3 | 5 | 1 | 2 | 5 | 5 | 6 | 20 | 9 | 12 | 6,57 |
|
|
3. | Brabham Ford | N. Piquet | 4 | 9 | 3 | 1 | 7 | 4 | 8 | 5 | 6 | 7 | 5 | 5 | 1 | 2 | 4,79 |
H. Rebaque | - | - | - | - | - | - | - | 17 | 15 | 14 | 13 | 9 | 10 | 8 | 12,29 |
R. Zunino | 16 | 18 | 17 | 18 | 22 | NZ | 22 | - | - | - | - | - | - | - | 18,83 |
|
|
4. | Renault | J. P. Jabouille | 9 | 1 | 1 | 11 | 5 | 16 | 6 | 13 | 2 | 2 | 2 | 2 | 13 | - | 6,38 |
R. Arnoux | 19 | 6 | 2 | 2 | 6 | 20 | 2 | 16 | 3 | 1 | 1 | 1 | 23 | 6 | 7,71 |
|
|
5. | Lotus Ford | E. de Angelis | 5 | 7 | 14 | 20 | 8 | 14 | 14 | 14 | 11 | 9 | 11 | 18 | 17 | 4 | 11,86 |
M. Andretti | 6 | 11 | 15 | 15 | 17 | 19 | 12 | 9 | 9 | 17 | 10 | 10 | 18 | 11 | 12,79 |
N. Mansell | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 24 | 16 | NZ | - | - | 20,00 |
|
|
6. | Tyrrell Ford | J. P. Jarier | 18 | 22 | 13 | 12 | 9 | 9 | 16 | 11 | 23 | 13 | 17 | 12 | 15 | 22 | 15,14 |
D. Daly | 22 | 24 | 16 | 14 | 11 | 12 | 20 | 10 | 22 | 10 | 23 | 22 | 20 | 21 | 17,64 |
M. Thackwell | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 24 | NZ | 24,00 |
|
|
7. | Arrows Ford | R. Patrese | 7 | 14 | 11 | 8 | 16 | 11 | 18 | 21 | 10 | 18 | 14 | 7 | 11 | 20 | 13,29 |
J. Mass | 14 | 16 | 19 | 17 | 13 | 15 | 15 | 24 | 17 | - | - | - | 21 | 24 | 17,73 |
M. Winkelhock | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | NZ | - | - | - |
M. Thackwell | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | NZ | - | - | - | - |
|
|
8. | Fittipaldi Ford | K. Rosberg | 13 | 15 | 23 | 22 | 21 | NZ | 23 | NZ | 8 | 11 | NZ | 11 | 6 | 14 | 15,18 |
E. Fittipaldi | 24 | 19 | 18 | 24 | 24 | 18 | 24 | 22 | 12 | 23 | 21 | 15 | 16 | 19 | 19,93 |
|
|
9. | McLaren Ford | A. Prost | 12 | 13 | - | - | 19 | 10 | 7 | 7 | 14 | 12 | 18 | 24 | 12 | 13 | 13,42 |
J. Watson | 17 | 23 | 21 | 21 | 20 | NZ | 13 | 12 | 20 | 21 | 9 | 14 | 7 | 9 | 15,92 |
S. South | - | - | - | NZ | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
|
|
10. | Ferrari | G. Villeneuve | 8 | 3 | 10 | 10 | 12 | 6 | 17 | 19 | 16 | 15 | 7 | 8 | 22 | 18 | 12,21 |
J. Scheckter | 11 | 8 | 9 | 16 | 14 | 17 | 19 | 23 | 21 | 22 | 12 | 16 | NZ | 23 | 16,23 |
|
|
11. | Alfa Romeo | A. de Cesaris | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 8 | 10 | 9,00 |
B. Giacomelli | 20 | 17 | 12 | 6 | 18 | 8 | 9 | 6 | 19 | 8 | 8 | 4 | 4 | 1 | 10,00 |
P. Depailler | 23 | 21 | 7 | 3 | 10 | 7 | 10 | 8 | - | - | - | - | - | - | 11,13 |
V. Brambilla | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 22 | 19 | - | - | 20,50 |
|
|
12. | ATS Ford | J. Lammers | NZ | NZ | NZ | 4 | 15 | 13 | - | - | - | - | - | - | - | - | 10,67 |
M. Surer | 21 | 20 | - | - | - | - | 11 | 15 | 13 | 16 | 20 | 23 | NZ | 17 | 17,33 |
H. Ertl | - | - | - | - | - | - | - | - | NZ | - | - | - | - | - | - |
|
|
13. | Ensign Ford | C. Regazzoni | 15 | 12 | 20 | 23 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 17,50 |
J. Lammers | - | - | - | - | - | - | NZ | NZ | 24 | NZ | NZ | NZ | 19 | 25 | 22,67 |
T. Needell | - | - | - | - | 23 | NZ | - | - | - | - | - | - | - | - | 23,00 |
G. Lees | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 24 | NZ | - | - | 24,00 |
|
|
14. | Osella Ford | E. Cheever | NZ | NZ | 22 | 19 | NZ | NZ | 21 | 20 | 18 | 19 | 19 | 17 | 14 | 16 | 18,50 |
|
|
15. | Shadow Ford | G. Lees | - | - | 24 | NZ | NZ | NZ | NZ | - | - | - | - | - | - | - | 24,00 |
D. Kennedy | NZ | NZ | NZ | NZ | NZ | NZ | NZ | - | - | - | - | - | - | - | - |
S. Johansson | NZ | NZ | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
|
| |
NW - nie wziął udziału w kwalifikacjach, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, PL - start z pit-lane (Kolejność konstruktorów względem klasyfikacji generalnej) |
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|