Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Statystyki z 1950 | | | | |
Kierowcy |
|
|
|
Konstruktorzy |
|
|
|
Producenci opon |
|
|
|
Dostawcy silników |
|
|
|
Inne dane |
|
|
|
•1950 > Konstruktorzy > Pozycje startowe | 1951 >> |
| | | | | P. | Konstruktor | Kierowca | | | | | | | | Śred. |
|
|
1. | Alfa Romeo | J. M. Fangio | 3 | 1 | - | 1 | 2 | 1 | 1 | 1,50 |
N. Farina | 1 | 2 | - | 2 | 1 | 2 | 3 | 1,83 |
L. Fagioli | 2 | 5 | - | 3 | 3 | 3 | 5 | 3,50 |
R. Parnell | 4 | - | - | - | - | - | - | 4,00 |
C. Sanesi | - | - | - | - | - | - | 4 | 4,00 |
P. Taruffi | - | - | - | - | - | - | 7 | 7,00 |
|
|
2. | Maserati | J. F. Gonzalez | - | 3 | - | - | - | 8 | - | 5,50 |
P. Bira | 5 | 15 | - | 8 | - | - | 15 | 10,75 |
F. Rol | - | 17 | - | - | - | 7 | 9 | 11,00 |
R. Parnell | - | - | - | - | - | 11 | - | 11,00 |
E. de Graffenried | 8 | 12 | - | 11 | - | - | 17 | 12,00 |
F. Bonetto | - | - | - | 12 | - | - | - | 12,00 |
L. Chiron | 11 | 8 | - | 16 | - | 13 | 19 | 13,40 |
N. Pagani | - | - | - | 15 | - | - | - | 15,00 |
T. Branca | - | - | - | 17 | 13 | - | - | 15,00 |
D. Hampshire | 16 | - | - | - | - | 17 | - | 16,50 |
J. Fry | 20 | - | - | - | - | - | - | 20,00 |
D. Murray | 18 | - | - | - | - | - | 24 | 21,00 |
P. Pietsch | - | - | - | - | - | - | 27 | 27,00 |
|
|
3. | ERA | P. Walker | 10 | - | - | - | - | - | - | 10,00 |
L. Johnson | 12 | - | - | - | - | - | - | 12,00 |
B. Gerard | 13 | 16 | - | - | - | - | - | 14,50 |
C. Harrison | 15 | 14 | - | - | - | - | 21 | 16,67 |
|
|
4. | Talbot | Y. Giraud-Cabantous | 6 | - | - | 7 | 9 | 5 | - | 6,75 |
E. Martin | 7 | - | - | 9 | - | - | - | 8,00 |
P. Etancelin | 14 | 4 | - | 6 | 6 | 4 | 16 | 8,33 |
L. Rosier | 9 | 10 | - | 10 | 8 | 6 | 13 | 9,33 |
R. Sommer | - | - | - | - | 5 | 16 | 8 | 9,67 |
E. Chaboud | - | - | - | - | 11 | - | - | 11,00 |
G. Mairesse | - | - | - | - | - | - | 11 | 11,00 |
P. Levegh | - | - | - | - | 10 | 9 | 20 | 13,00 |
H. Louveau | - | - | - | - | - | - | 14 | 14,00 |
C. Pozzi | - | - | - | - | - | 15 | - | 15,00 |
J. Claes | 21 | 18 | - | 14 | 14 | 14 | 22 | 17,17 |
H. Schell | - | - | - | 18 | - | - | - | 18,00 |
|
|
5. | Alta | G. Crossley | 17 | - | - | - | 12 | - | - | 14,50 |
J. Kelly | 19 | - | - | - | - | - | - | 19,00 |
|
|
6. | Cooper JAP | H. Schell | - | 19 | - | - | - | - | - | 19,00 |
|
|
7. | Gordini | R. Manzon | - | 11 | - | - | - | 12 | 10 | 11,00 |
M. Trintignant | - | 13 | - | - | - | - | 12 | 12,50 |
|
|
8. | Ferrari | L. Villoresi | - | 6 | - | 4 | 4 | - | - | 4,67 |
A. Ascari | - | 7 | - | 5 | 7 | - | 2 | 5,25 |
D. Serafini | - | - | - | - | - | - | 6 | 6,00 |
R. Sommer | - | 9 | - | 13 | - | - | - | 11,00 |
P. Whitehead | - | - | - | - | - | 18 | 18 | 18,00 |
|
|
9. | Kurtis Kraft Offenhauser | W. Faulkner | - | - | 1 | - | - | - | - | 1,00 |
F. Agabashian | - | - | 2 | - | - | - | - | 2,00 |
J. Parsons | - | - | 5 | - | - | - | - | 5,00 |
J. McGrath | - | - | 6 | - | - | - | - | 6,00 |
D. Dinsmore | - | - | 7 | - | - | - | - | 7,00 |
J. Chitwood | - | - | 9 | - | - | - | - | 9,00 |
P. Flaherty | - | - | 11 | - | - | - | - | 11,00 |
C. Green | - | - | 12 | - | - | - | - | 12,00 |
J. Hoyt | - | - | 15 | - | - | - | - | 15,00 |
W. Brown | - | - | 20 | - | - | - | - | 20,00 |
S. Hanks | - | - | 25 | - | - | - | - | 25,00 |
M. Hellings | - | - | 26 | - | - | - | - | 26,00 |
J. McDowell | - | - | 33 | - | - | - | - | 33,00 |
|
|
10. | Marchese Offenhauser | M. Fohr | - | - | 16 | - | - | - | - | 16,00 |
|
|
11. | Deidt Offenhauser | M. Rose | - | - | 3 | - | - | - | - | 3,00 |
T. Bettenhausen | - | - | 8 | - | - | - | - | 8,00 |
B. Holland | - | - | 10 | - | - | - | - | 10,00 |
|
|
12. | Lesovsky Offenhauser | G. Connor | - | - | 4 | - | - | - | - | 4,00 |
T. Ruttman | - | - | 24 | - | - | - | - | 24,00 |
|
|
13. | Nichels Offenhauser | P. Russo | - | - | 19 | - | - | - | - | 19,00 |
|
|
14. | Moore Offenhauser | L. Wallard | - | - | 23 | - | - | - | - | 23,00 |
|
|
15. | Maserati Offenhauser | S. Webb | - | - | 14 | - | - | - | - | 14,00 |
H. Banks | - | - | 21 | - | - | - | - | 21,00 |
|
|
16. | Stevens Offenhauser | D. Carter | - | - | 13 | - | - | - | - | 13,00 |
|
|
17. | Ewing Offenhauser | J. Davies | - | - | 27 | - | - | - | - | 27,00 |
|
|
18. | Adams Offenhauser | B. Levrett | - | - | 17 | - | - | - | - | 17,00 |
|
|
19. | Rae Offenhauser | W. Ader | - | - | 29 | - | - | - | - | 29,00 |
|
|
20. | Watson Offenhauser | D. Rathmann | - | - | 18 | - | - | - | - | 18,00 |
|
|
21. | Kurtis Kraft Cummins | J. Jackson | - | - | 32 | - | - | - | - | 32,00 |
|
|
22. | Snowberger Offenhauser | B. Schindler | - | - | 22 | - | - | - | - | 22,00 |
|
|
23. | Langley Offenhauser | G. Hartley | - | - | 31 | - | - | - | - | 31,00 |
|
|
24. | Wetteroth Offenhauser | J. Rathmann | - | - | 28 | - | - | - | - | 28,00 |
|
|
25. | Olson Offenhauser | J. Holmes | - | - | 30 | - | - | - | - | 30,00 |
|
|
26. | Maserati Milano | F. Bonetto | - | - | - | - | - | 10 | - | 10,00 |
F. Comotti | - | - | - | - | - | - | 26 | 26,00 |
|
|
27. | Ferrari Jaguar | C. Biondetti | - | - | - | - | - | - | 25 | 25,00 |
|
|
28. | Milano Speluzzi | F. Bonetto | - | - | - | - | - | - | 23 | 23,00 |
|
| |
NW - nie wziął udziału w kwalifikacjach, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, PL - start z pit-lane (Kolejność konstruktorów względem sumy punktów zdobytych przez kierowców) |
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|