Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2024
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Brytyjczyk ujawnił, że zespół postanowił dokonać "śmiałych" zmian w W15 przed czasówką.
Maciej Wróbel, 20 kwietnia 2024, wyświetlenia: 878<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton o swoje zaskakujące odpadnięcie w pierwszym segmencie czasówki w Szanghaju obwinia tylny wiatr, na jaki natknął się w zakręcie numer 14.

Zaledwie kilka godzin po zajęciu świetnego drugiego miejsca w sobotnim sprincie przed Grand Prix Chin Lewis Hamilton zmuszony był przełknąć gorzką pigułkę, jaką było odpadnięcie z kwalifikacji już na etapie Q1. Do niedzielnego wyścigu w Szanghaju siedmiokrotny mistrz świata przystąpi więc z zaledwie 18. pola.

Podczas swojej ostatniej próby Brytyjczyk zahamował zbyt późno w zakręcie numer 14. Kierowca Mercedesa przyznał jednak po zakończeniu sesji, że z samochodem wszystko było w porządku. „Nie mogę nic zarzucić zespołowi. To nie było najlepsze z moich okrążeń kwalifikacyjnych” – powiedział Hamilton.

„Takie jest życie. Czasem się udaje, czasem nie. Samochód, jak wiemy, jest na ostrzu noża, więc łatwo o coś takiego. Zamierzam się jednak od tej pory dobrze tutaj bawić”.

Odnosząc się do postępów w rozwoju W15, zawodnik ze Stevenage dodał, że jego ekipa postanowiła spróbować czegoś śmiałego po otwarciu parc ferme po zakończeniu sprintu. „Poczyniliśmy wielkie zmiany przed kwalifikacjami. Chcieliśmy poeksperymentować”.

„George poszedł w swoją stronę, a my spróbowaliśmy czegoś zupełnie innego, niż do tej pory, ponieważ z grubsza cały czas pracowaliśmy ostatnio z tym samym. Spróbowaliśmy, ponieważ chciałem sprawdzić, czy uda się nam coś znaleźć. Nie było wcale tak źle, ale po prostu nie mogłem zatrzymać samochodu w 14. zakręcie”.

Zespołowy partner 39-latka, George Russell, umniejszył natomiast znaczenie różnic w ustawieniach pomiędzy bolidami. Były kierowca Williamsa przyznaje jednak, że odczucia płynące z jazdy były zupełnie inne, niż podczas sprintu.

„Mieliśmy dość podobne ustawienia, poszliśmy w podobnym kierunku” – twierdzi Russell. „Była niewielka różnica, ale ogólny kierunek był całkiem podobny w przypadku naszej dwójki. Poczyniliśmy duże zmiany względem sprintu”.

„Zamysł był taki, że jeśli uda się nam zoptymalizować wszystko w ten weekend, to może uda się ukończyć kwalifikacje na trzecim, czwartym czy piątym miejscu. Ciągle jednak nie bylibyśmy z tego zadowoleni”.

„Chcemy walczyć o zwycięstwa i tytuły, co, mam nadzieję będzie naszym minimum w przyszłym roku. Czasem należy poświęcić trochę w perspektywie krótkoterminowej, aby osiągnąć większe zyski w późniejszym terminie”.

„Nadal szukamy takiej ścieżki rozwoju, jakiej potrzebujemy, aby wykonać kilka wielkich kroków naprzód. Właśnie na tym etapie znajdujemy się w tej chwili”.

Russell zakończył sobotnie kwalifikacje z ósmym rezultatem. Kierowca Mercedesa nie był jednak zadowolony, ponieważ był zmuszony skorzystać z dodatkowego kompletu opon w Q2 z powodu wypadku Carlosa Sainza.

„Trochę szkoda, ponieważ moje pierwsze kółko mogło wystarczyć na trzecie miejsce, aż w ostatnim zakręcie Carlos wywołał czerwoną flagę. Wtedy musiałem użyć następnego zestawu opon, po czym na Q3 został już tylko jeden. Koniec końców, to właśnie tu znajdujemy się jako zespół”.

„Jeśli się uda, to znajdujesz się na czele tej grupy. Jeśli nie, to jesteś z tyłu. Tak to właśnie wygląda w naszym przypadku w ostatnich kilku wyścigach” – zakończył Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.05.2024  Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
21.04.2024  Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
Tagi:
Hamilton L.
Russell G.
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca