Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2024
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Brytyjczyk jest zadowolony z pracy, jaką wykonuję McLaren w Chinach.
Jakub Ziółkowski, 19 kwietnia 2024, wyświetlenia: 370<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lando Norris dał z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu w kwalifikacjach do sobotniego sprintu w Chinach. Ryzyko opłaciło się — Brytyjczyk wystartuje jutro z pierwszego pola.

Przedostatni czas Norrisa został usunięty ze względu na przekroczenie limitów toru w szesnastym zakręcie. Mimo tego, jego czas 1:57.940 wykręcony w końcówce ostatecznie okazał się nie do pobicia podczas mokrych kwalifikacji sprinterskich — obfitujących w wiele błędów wśród kierowców.

Początkowo okrążenie zostało również anulowane za przekroczenie limitów toru, prawdopodobnie w wyniku wyjazdu z toru w ostatnim zakręcie poprzedniego okrążenia. Na szczęście dla Brytyjczyka, udowodniono pomyślnie, że na skutek błędu stracił on czas, przez co jego ostatni czas został przywrócony.

Norris wyjaśnił, że musiał kontynuować jazdę mimo zdradliwych warunków, ponieważ temperatura opon była kluczowa dla uzyskania przyczepności na niedawno odnowionym torze pod Szanghajem.

„Było bardzo trudno” – wypowiedział się Norris po sesji. „Zawsze jest się zdenerwowanym wchodząc w taką sesję, szczególnie jeżeli są to kwalifikacje, gdy wiesz, że będzie padać deszcz. Byłem dość zadowolony z tego, jak nam szło na suchym torze; myślę, że mamy dobre tempo w ten weekend. Mimo tego trochę się stresowałem, ale warunki wymagały dużego ryzyka oraz ciągłego budowania temperatury opon” – dodał najszybszy dziś Brytyjczyk.

„Wiedziałem, że mam tempo, bo cały czas doganiałem jadące przede mną Ferrari, musiałem więc momentami zwalniać. Pierwsze dwa okrążenia w ogóle nie wyszły mi dobrze, a ostatnie było dobre: wystarczająco dobre na pole position. Jestem zadowolony. Szkoda, że to nie były kwalifikacje do wyścigu głównego, ale na razie to wystarczy.”

„Musiałem odpuścić dwa pierwsze okrążenia, więc przed ostatnim wiedziałem: teraz wszystko albo nic. Do tego warunki robiły się coraz trudniejsze, a tor był najbardziej mokry pod koniec sesji. Trochę się stresowałem, bo popełniłem kilka błędów, ślizgałem się w kilku miejscach, ale to była dobra, ekscytująca zabawa. Pierwsze miejsce to dokładnie to, czego chcieliśmy.”

Norris zdradził również, że „nie ma pojęcia”, czego spodziewać się w sobotnim sprincie, szczególnie biorąc pod uwagę ograniczone jazdy podczas tego weekendu sprinterskiego. Według kierowcy McLarena, jego zespół będzie w dobrej pozycji szczególnie w przypadku deszczu, mimo że zespół zdołał przygotować dobre ustawienia dla wszystkich warunków pogodowych. Dla Norrisa to miła wiadomość ze względu na oczekiwane trudności z tempem McLarena na chińskim obiekcie.

„Rano odrobiliśmy naszą pracę domową: przejechaliśmy kilka ważnych dla zrozumienia sytuacji okrążeń. Mimo tego wszystko będzie zależne od pogody. Jeśli przez weekend będzie tak, jak teraz, to myślę, że szanse są stosunkowo dobre. W każdym razie wyścig to kompletnie inna sytuacja od kwalifikacji. Jestem pewien, że jutro wszyscy trochę się do nas zbliżą, jednak tempo jest dobre, niezależnie od tego, czy jest mokro, czy sucho. Jesteśmy w dobrej pozycji. To trochę niespodzianka, ale jestem bardzo zadowolony, bo zespół wykonał dobrą robotę. Samochód spisał się świetnie. Ja też byłem całkiem niezły!” – zakończył żartobliwie Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa
06.05.2024  Norris: Wielu we mnie wątpiło
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
Tagi:
Grand Prix F1
McLaren
Norris L.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca