Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Jedenaście rajdów Kubicy w sezonie 2013

Polak wystartuje także w Rajdzie Polski.
Paweł Zając, 14 marca 2013, wyświetlenia: 16148<< | lista | T- | T+ | >>
Dziś na konferencji prasowej w Warszawie poinformowano, że głównym sponsorem Roberta Kubicy w rajdowych startach będzie Grupa Lotos.

Citroen już wcześniej poinformował o podpisaniu umowy z Polakiem, który w tym roku ma rywalizować za kierownicą modelu DS3 RRC w WRC2 oraz wybranych rundach ERC.

Tegoroczny program Roberta obejmuje 11 startów – 7 w ramach Mistrzostw Świata i 4 Mistrzostwach Europy. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Polak rozpocznie starty od Rajdu Wysp Kanaryjskich, a później przeniesie się do Portugalii na pierwszą eliminację WRC.

Później zobaczymy go w rajdzie Azorów, Korsyki, Akropolu, Sardynii, Finlandii, Niemiec, Polski, Francji i Hiszpanii. Zaledwie cztery z tych imprez to rajdy asfaltowe, sześć jest w pełni szutrowych, a zawody na półwyspie iberyjskim rozgrywane są na nawierzchni mieszanej.

Podczas konferencji Robert mocno tonował oczekiwania na temat jego wyników podkreślając, że będzie to przede wszystkim okres nauki. Polak testował swojego Citroena, jednak tylko na asfalcie, a samej jazdy zostały mocno ograniczone przez złą pogodę i drzewo, które spadło na trasę. Pierwsze szutrowe testy planowane są po Rajdzie Wysp Kanaryjskich.

Kubica został zapytany także o możliwości powrotu do Formuły Jeden. Polak stwierdził, że istnieje drobna szansa na to, że uda mu się ponownie ponownie ścigać w bolidzie F1. „Dałbym wszystko, żeby wrócić do F1. Są małe światełka w tunelu, aby kiedyś znów jechać dobrym tempem bolidem F1. Może nie za rok, nie za dwa, ale miejmy nadzieję jak najszybciej, będę mógł wrócić do prowadzenia samochodów jednomiejscowych i to nie tylko dla zabawy. Gdybyśmy teraz pojechali na przykład do Barcelony, to nie miałbym większych problemów z prowadzeniem bolidu F1, jednak już przykładowo w Monte Carlo byłoby mi znaczniej trudniej”.

Robert dodał także, iż starty w rajdach będzie łączył z jazdą na torze, jednak najpewniej będą to tylko testy, które mają mu pomóc w dalszym okresie rehabilitacji.

Kalendarz rajdowych startów Roberta Kubicy w sezonie 2013
P.Data Rajd Kraj Nawierzchnia Cykl 
1.21-23 marca Rajd Wysp Kanaryjskich asfalt ERC 
2.12-14 kwietnia Rajd Portugalii szuter WRC 
3.25-27 kwietnia Rajd Azorów szuter ERC 
4.16-18 maja Rajd Korsyki asfalt ERC 
5.31 maja – 2 czerwca Rajd Akropolu szuter WRC 
6.20-23 czerwca Rajd Sardynii szuter WRC 
7.2-4 sierpnia Rajd Finlandii szuter WRC 
8.23-25 sierpnia Rajd Niemiec asfalt WRC 
9.13-15 września Rajd Polski szuter ERC 
10.4-6 października Rajd Francji asfalt WRC 
11.25-27 października Rajd Hiszpanii mieszana WRC 
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.11.2023  Orlen przedłużył współpracę z Robertem Kubicą
22.11.2023  Kubica przystąpi do WEC w sezonie 2024 z AF Corse
05.11.2023  Kubica mistrzem świata WEC w klasie LMP2
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
11.02.2023  Najważniejsze wyścigi Roberta Kubicy w Formule 1 (Część 2)
Tagi:
Kubica R.
Polacy

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
akkim, 14.03.2013 19:53[!]
@francorchamps
Ja bym się ta ręką nie zajmował. Jest Jego i tyle. Na pewno nie zapytałbym o to Jego pilota.

http://sport.wp.p...c.html?ticaid=1103ac

Można napisać "wyjechał" na maxxxxxxxxxxxxxxxxaaaaaaaaaaaa.
Ale czy i Pan dziennikarz nie był zbyt dociekliwy nie tam gdzie trzeba? Szukał sensacyjki. Ja wolę zawsze pytać u źródła. Raz wiem z kim rozmawiam, dwa - zawsze to jest z pierwszej ręki.
Voo, 14.03.2013 20:17[!]
@Saruto - zerknij na klasyfikację Mistrzostw Europy z ubiegłego roku - gdyby było tak jak piszesz to liczyłaby ona na koniec sezonu ...dwa nazwiska ;) W tym roku nie słyszałem o takim dolnym limicie, byłby klasyfikowany nawet po jednym starcie. Górny limit, owszem - po cztery najlepsze wyniki z każdej połówki sezonu.
marios76, 14.03.2013 21:47[!]
@akkim Widziałem fragment:) Maciej Baran musiał zejść do poziomu dziennikarza. To się nazywa inteligencja i cięta riposta:) Brawo!
Podaję link bądź co bądź do wywiadu:
http://sport.wp.p...c.html?ticaid=1103ad

Akkim- to chyba to samo źródło;) (edit)
Petron@s F1, 14.03.2013 22:45[!]
'odfistaszkujcie' sie od tej reki!
RK sam wie najlepiej jak jest i nie narazal by innych...
... 3:)
Hubertos, 14.03.2013 23:09[!]
Robert pojedzie ze zwężką 30 mm, a w aucie WRC jest zwężka 34 mm. Aby być klasyfikowanym trzeba chyba zaliczyć 4 rundy w I połowie sezonu i 4 rundy w II połowie, ale tego nie jestem do końca pewny.
Mr President, 14.03.2013 23:22[!]
Pewnie pamiętacie, iż w zeszłym roku i wcześniejszych sezonach w ERC był śmieszny wymóg, jeśli mowa o klasyfikacji generalnej. Otóż należało zapunktować w jednym rajdzie (co chyba oczywiste) i koniecznie ukończyć jakąś drugą eliminację, ale już niekoniecznie na premiowanym punktami miejscu. Tak więc Kopecky, który w zeszłym roku wystąpił właśnie w dwóch rundach, nie był klasyfikowany. Warto przypomnieć, iż Czech wygrał rajd Jaenner, a potem zdobył 5 punktów za 3. miejsce na półmetku rywalizacji w Rajdzie Barum. Jednak fakt, iż nie ukończył swojej domowej rundy, zadecydował o tym, iż nie znalazł się w klasyfikacji. W tym roku, pod egidą Eurosport Events, panują zapewne zasady z dawnego IRC - w klasyfikacji będą wszyscy, którzy zdobędą jakiekolwiek punkty. Wywoływano tutaj ponadto temat ilości kierowców, którzy przejadą więcej eliminacji od Kubicy - nie będzie ich chyba szczególnie dużo, przynajmniej nie tylu, ilu można by się spodziewać. Ktoś policzył, ilu kierowców potwierdziło 8 imprez?
Saruto, 15.03.2013 00:33[!]
@Voo faktycznie zmienili w tamtym roku :) dziwny ten regulamin mają, dużo lepszy był w IRC.

Z tych co się liczą to Delecour i Breen.
marrcus, 15.03.2013 00:34[!]
'Baran' został jego prawą reką
marios76, 15.03.2013 07:21[!]
@Petron@s F1 Widyisy, tak to ju jest, niektórzy mają dwie zdrowe, lepiej na pewno nie pojadą, ale zawsze można kogoś skrytykować. Baran to pilot z doświadczeniem i na pewno by się nie narażał. Tak jak każdy rozsądny człowiek. Robert sam by się nie narażał, jakby wiedział, że coś może się stać. Czy rajdy, czy wyścigi błąd można popełnić zawsze i czasem się go popełnia- czy się prowadzi jedną,czy dwoma zdrowymi rękoma! Takie jest ryzyko ścigania samochodem. To jest jazda na limicie! A jak jedziesz przez cały sezon bez błędów- to znaczy, że jesteś wolny. Może skuteczny, ale mógłbyś pojechać szybciej. Dociekliwy niech nie próbuje w ruchu ulicznym, bo zrobi komuś krzywdę, albo autku- ale już po 20 okrążeniach na gokartach jak chce się pobijać FL to popełni się jakiś błąd- sprawdźcie, czym jest jazda na limicie, potem krytykujcie kierowców.
Hubertos, 15.03.2013 15:42[!]

Breen, Delecour, Tlustak, Oliveira, prawdopodobnie Kopecky, Basso, Rossetti
bombka, 16.03.2013 07:14[!]
@marios76 ,ale przecież oni jeździli w grze na komputerze i wiedzą co to jazda na limicie ;)
marios76, 19.03.2013 13:24[!]
@bombka Ja się domyślam. Albo mistrzowie prostej... Ja trochę za młodu pojeździłem ze stoperem, teraz co jakiś czas pozostał gokart. Wiesz dzieci te sprawy... :) Na drogach piractwo, że mimo airbagów, żałuję że klatki nie mam w aucie;) Ale to typowe, że każdy jest mistrzem i najlepiej tych którzy są w tym profesjonalistami, po prostu uczyć w sieci i krytykować. Ja myślę, że jak ktoś nie był autem na torze, nie jeździł choć gokartem, to na temat prowadzenia wyścigówki, nie powinien się wypowiadać. Bo wstyd.
bombka, 21.03.2013 16:14[!]
@marios76,miałem taką przygodę z moim znajomym,wielki kierowca,jak to on nie jeździ swoją furą.
Któregoś dnia namówiłem go na gokarty,jako że jeżdżę już jakiś czas to chciałem się zmierzyć z mistrzem.
No i wyszło jaki to z niego kierownik,nie śmiałbym się z niego gdyby był tylko wolniejszy ode mnie,ale on na każdym zakręcie na każdym łuku obracał wózek,totalnie nie wiedział co to linia wyścigowa.
Taki oto z niego mistrz kierownicy wyszedł.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca