2011 Sezon upływa pod znakiem desperackiej walki o utrzymanie się w zespole i programie Red Bulla. Warunki mocodawców są bardzo ostre, dlatego Buemi daje z siebie wszystko, by pokonać Jaime. Niestety pech w końcówce roku pozbawia go szans na zbliżenie się do Hiszpana. Pokazał determinację, ale jak wiadomo, to nie wszystko, czego oczekuje kierownictwo.
2010 Znów 16 na koniec roku, ale ten sezon jest dla niego mniej udany. Zdobywa punkty dopiero podczas zawodów w Monako, ponadto musi ostro rywalizować z młodszym zespołowym kolegą Alguersuarim. Ogólnie rzecz biorąc zdaniem wielu wypada słabiej od Hiszpana, jednak udaje mu się zachować posadę na kolejny sezon.
2009 Mając do dyspozycji mało konkurencyjny bolid imponuje zdobyciem punktów w swoim debiucie w F1. Ogólnie cały sezon jest dla niego udany, pokonuje zespołowych partnerów Sebastiena Bourdaisa i Jaime Alguersuariego. Wzbudza zainteresowanie swoją osobą ekspertów. W klasyfikacji generalnej plasuje się na 16 miejscu.
2008 Wicemistrz nowoutworzonej azjatyckiej GP2, szósty w głównych mistrzostwach GP2. Ponadto pełni rolę testera w zespole Red Bull Racing. We wrześniu odbywa kolejne testy w F1, tym razem za kierownicą bolidu Toro Rosso. W grudniu podpisuje kontrakt na posadę kierowcy wyścigowego tej stajni na przyszły rok.
2007 Ponownie ściga się w F3, tym razem sięga po wicemistrzostwo, ustępując tylko Romainowi Grosjeanowi. Zalicza ponowny start w Makau, reprezentując zespół Kimiego Raikkonena, niestety kończy wyścig dopiero na 11 miejscu. W tym roku wstępuje również do serii GP2 w barwach zespołu ART Grand Prix, zaliczając 11 z 21 rund. Najlepszym wyścigiem jest dla niego Monako, startując tam po raz pierwszy w życiu mija linię mety jako siódmy. Ten rok zapamiętuje jednak zwłaszcza ze względu na swój debiut w bolidzie Formuły 1, ponieważ odbywa jazdy testowe na torze Jerez z zespołem Red Bulla.
2006 Wstępuje do Formuły 3 Euro Series. Przejeżdża cały sezon i w klasyfikacji generalnej plasuje się na 11 pozycji. Bierze także udział w prestiżowym Grand Prix Makau, gdzie mija linię mety jako drugi. Poza tym startuje w paru wyścigach Formuły Renault 2.0 NEC i Eurocup, udaje mu się triumfować w 3 zawodach. Na przełomie lat 2006 i 2007 występuje w barwach ekipy Szwajcarii w mistrzostwach A1 Grand Prix, które kończy jako ósmy.
2005 Kolejny rok startów w Formule BMW, tym razem zwycięża aż 7-krotnie i sięga po mistrzostwo, które jednak zostaje mu odebrane przez sędziów po nałożeniu kary. Na pocieszenie zostaje mu 2 lokata. Poza tym bierze również udział w Światowym Finale BMW, gdzie zajmuje imponujące 2 miejsce.
2004 Pierwszy wyścig w Formule BMW kończy jako drugi, tuż za plecami Sebastiana Vettela. Następnego dnia podpisuje 5-letni kontrakt z juniorskim programem Red Bulla. Cały sezon udaje mu się zakończyć na podium w klasyfikacji łącznej.
2003 Kompletuje swoją karierę w kartingu tytułem wywalczonym w Italian Open Masters ICA Junior, gdzie w zeszłym sezonie był drugi. Pod koniec roku zostaje zaproszony na pierwszą w swoim życiu jazdę bolidem, konkretnie Formuły BMW. Po teście dostaje szansę przejechania pełnego sezonu.
2002 Rozpoczyna starty w Mistrzostwach Europy Juniorów i wygrywa je. Ponadto zajmuje 2 miejsce w Mistrzostwach Włoch Juniorów.
1998 Kończy pełny sezon zdobyciem tytułu mistrza Szwajcarii. Wyczyn ten powtarza w 3 kolejnych latach.
1997 Otrzymawszy od rodziców w prezencie na święta gokarta postanawia wypróbować go w kilku wyścigach.
Objaśnienia:P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu | Rezultaty wszystkich wyścigów Wszystkie pole positions | Wszystkie zwycięstwa | Wszystkie najszybsze okrążenia
•Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GP
Tor
Nr
Bolid
Op.
St.
Fi.
Dodatkowa informacja
Sezon 2011
Albert Park
18
Toro Rosso STR6
10
8
Sepang
18
Toro Rosso STR6
12
13
kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie limitu prędkości w alei serwisowej
Shanghai
18
Toro Rosso STR6
9
14
Istanbul
18
Toro Rosso STR6
16
9
Catalunya
18
Toro Rosso STR6
11
14
Monte Carlo
18
Toro Rosso STR6
16
10
Gilles Villeneuve
18
Toro Rosso STR6
15
10
Valencia
18
Toro Rosso STR6
17
13
Silverstone
18
Toro Rosso STR6
19
NS
koło
Nürburgring
18
Toro Rosso STR6
24
15
kara obniżenia pozycji startowej o 5 miejsc w następnym GP za incydent z Heidfeldem
Hungaroring
18
Toro Rosso STR6
23
8
Spa-Francorchamps
18
Toro Rosso STR6
11
NS
uszkodzenia z kolizji z Perezem
Monza
18
Toro Rosso STR6
16
10
Marina Bay
18
Toro Rosso STR6
14
12
Suzuka
18
Toro Rosso STR6
15
NS
niedokręcone koło
Yeongam
18
Toro Rosso STR6
13
9
Buddh
18
Toro Rosso STR6
9
NS
awaria silnika
Yas Marina
18
Toro Rosso STR6
13
NS
wyciek płynu z układu hydraulicznego
Interlagos
18
Toro Rosso STR6
14
12
Objaśnienia:St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu